Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

til jer med æsler
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 23:00

Fælder jeres æsler så de har helt kort sommer pels ligesom hestene.Min gamle Donkey har i de sidste mange år kun skiftet til sommerpæls nogle stæder på kroppen (kan faktisk ikke huske det har været anderledes).Han har bare så meget skæl og støv og pælsen virker flere steder fedtet.Selv i hovedet ligner han en bjørn om sommeren.Hvordan ser jeres æsler ud om sommeren.I må meget gerne vise lidt billeder af de smukke dyr iført sommerpæls.

Dorte.

Haflinger/sommer pandebånd sælges.
min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

0000000
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 23:27

Mit æsel får hver sommer en helt glat ok kort sommer pels , men noget senere end hestene . Jeg har desværre ikke nogle billeder af ham i sommer tøj på computeren .

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mine æseldrenge...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 16:37

...Har stadig laang vinterpels. Den yngste på 5 år er begyndt at fælde lidt på bringen, derefter fælder de på numsen... de plejer først at have helt kort pels omkring juli måned og når vi så når oktober sætter de igen vinterpels.

De to gamle jeg har på ca. 20 og 25 år fælder altid lidt senere på året end ham på 5 år.

Hilsen Katrine

Æselgaarden
0
0
Svar på denne tråd

jo de bliver korhårede
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 14:35
Vore tre æsler ender alle med at blive helt korthårede i løbet af sommeren, men de er noget længere om det end de fleste heste. De smider heller ikke pelsen på samme måde som heste, derimod sker æslernes fælderi lidt i totter rundt omkring på kroppen, så de i en periode ser sølle ud og man tror de har lus.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider