|
|
| Hvilket regndækken? |
|
|
Jeg står lidt og mangler et regndækken til min hest, men er i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Mærket er egentlig lidt ligegyldigt, det skal bare være et godt og holdbart dækken der kan holde regnen ude i flere timer.. Er der et specielt regndækken I kan anbefale? Skriv gerne jeres erfaringer, pris mm. På forhånd tak. 
<3 Winnie & Tøsen <3 >> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care << ~~ Billigt brugt rideudstyr: Check Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ups... |
|
|
Ups, forkert forum..  En der kan flytte den? tak..
<3 Winnie & Tøsen <3 >> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care << ~~ Billigt brugt rideudstyr: Check Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke forkert.. |
| Forfatter:  |
Yiip |
| Dato:  |
22-04-2006 12:20 |
|
hvorfor er det et forkert forum?
Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf  ODENSE; Sød og glad ældre hest søger rolig rytter til skovtur/hygge fra juli.... skriv og hør nærmere! Privat rengøring tilbydes i ODENSE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BUCAS power light |
|
|
Jeg kan helt klart anbefale et Bucas power light...da det samtidig reflektere solens stråler, så hesten ikke bliver kogt!
SUPER dækken...men koster også lidt ekstra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rambo... |
|
|
Helt klart Rambo... Én gang Rambo, altid Rambo! Man får hvad man betaler for.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak... |
|
|
Yiip: Jeg ville have sat den under Produkter og leverandører, men det gør jo ikke så meget nu  Lisbeth og Pernille: Tak for svarene. Jeg vil prøve at undersøge det lidt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bucas... |
|
|
Er der nogen der har erfaringer med Bucas Sun Shower? evt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NÆH... |
|
|
Hej igen...Nej har ingen erfaringer med Bucas Sun shower, men har set det forhandles hos www.saddelshoppen.dk ...du kan evt. ringe og spørge om deres erfaringer (har før talt med dem..utrolig hjælpsomme). Held og lykke med dit dækken køb Venlig hilsen Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bucas Sunshower |
|
|
Lisbeth: Tak for linket. Prisen hos Saddelshoppen er 795,-.. Men så fandt jeg tilfældigvis lige ud af at de sælger det til 698,- hos Avderod-ridesport.dk Tror hellere jeg må få fat i sådan et.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JEP!... |
|
|
Så også lige at det var billigere i avderod-ridesport.dk...overvejer også om jeg skal købe et.
Med venlig hilsen Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bucas Smartex Rain |
|
|
har jeg og det er super. Det er åndbart, har fleecefor der holder hesten tør samt en super pasform. Det er dejlig holdbart, og hesten holdes tør, selvom den står ude i regn i f.eks. 7 timer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bucas sunshower |
|
|
er det det sølvfarved??? for hvis det, er jeg ikke imponeret, de skulle kunne gå med dækkenet selv om det er 25 grader uden at blive svedt. glem det. Købte 3 sidste år og 2 ud af 3 svedte tran under det, og nu var det ikke just en fed sommer vi havde sidste år. Så hellere horseguard, de blå med tyndt bomuldsfor, der har ingen af mine svedt.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ØH... |
|
|
Må jeg lige spørge dig om det var det med netfoer?...Nu er det jo heller ikke fordi jeg vil have min hest har dækken på når det er 20 grader...det ville da være synd og skam...KUN hvis det skulle blive møg kedeligt koldt regnvejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jep det var |
|
|
det med netfoer, og et spild af penge. Hvorfor???
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu var sidste |
|
|
sommer kold, kedelig og regnfuld, nej hestene går ikke med dækkener på i solskind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bucas Irish Turnout Light... |
|
|
...bruger jeg med stor tilfredshed. Hesten er tør uanset vejr, og dækkenet er slidstærkt og går ikke let i stykker Dog er Irish Light modellen uden foer, så hesten skal have en smule pels selv hvis ikke det er varmt. Mvh Nathalie
Stolt ejer af Weruz Rundhøj Haflingerheste er det bedste Vær mod andre, som du vil have de skal være mod dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilslutter mig.. |
| Forfatter:  |
KaraMello |
| Dato:  |
24-04-2006 08:56 |
|
Bucas sun shower er penge ud af vinduet. Sidste sommer hvor det jo ind imellem var noget køligt var dækkenet simpelthen ikke vandtæt. Den vandtætte membran virker ikke hvis hesten ikke er varm. Jeg købte et Kimberly regndækken til 500 spir, hvilket gav tørre heste. /Mia.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bucas sunshower |
|
|
Hmm.. Det lyder ikke godt. Heldigvis har jeg ikke bestilt det endnu... Jeg må tænke lidt over det..  Ellers, tak for svar. 
<3 Winnie & Tøsen <3 >> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care << ~~ ~Bucas Sunshower regndækken str. 145 købes~ Kontakt via Hn, mail el. sms/tlf. Min mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weather Beeta |
|
|
Jeg har netop købt et Weather Beeta - og jeg er altså helt solgt! 
Dette dækken er rent faktisk syet med plads til hestens bringe - altså med nogle snit ud netop der hvor det ellers tager hesten hvis den bevæger sig meget på fold. Det har jeg ikke set før...(har Rambo også det?)
Hvordan det så ellers er i regnvejr har jeg endnu til gode, men kvaliteten virker dog ret god og pasformen er fantastisk.
Størrelsesmæssigt tror jeg dog de er lidt store.
Mvh. Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dækkener |
|
|
Jeg køber KUN Horseware eller WeatherBeeta til min hest. Horseguard ligger også godt, hvis du kan finde nogen. De er nemlig holdt op med at lave det mærke.
Rideudstyr sælges - se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bucas... |
|
|
Jeg har været super glad for mine Bucas dækkner,. Helt klart et mærke jeg kan anbefale.
Camilla Gravers Johansen © Jasmin ifol med Saxo Højgård. Termin 9. Maj 2009
©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billigt |
|
|
Jeg køber gerne et billigt hos Hooks, de holder gerne et par år, og til den pris, kan det sgu næsten ikke betale sig at hverken vaske eller lave de store reperationer på det. Nu bruger jeg som regel kun et helt tyndt overgangsdækken efterår og forår og har to udedækkener med ca. 300 g fyld til de kolde dage. Jeg bruger iøvrigt kun dækken på min gamle pony på 21 år, han får uhyggelig lang pels om vinteren og hvis jeg er ude og ride ham, kommer han så hurtigt til at svede, så derfor bliver ham pakket lidt ind, desuden holder han rigtig godt huld med dækken uden at skulle æde sig igennem tonsvis af foder hver dag.
Folingsalarm købes eller ønskes til leje.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger |
|
|
Masta Zing. Det er et ultralet og rigtigt godt regndækken. Min den ene går med det, for ikke at blive alt for mudret til på folden. Hun ruller sig meget, men dækkenet holder til det. Det sidder rigtigt godt, og når sæsonen er over, kan man have det i en alm. vaskemaskine.
en fjordhest er en dejlig hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dækkener |
|
|
Helt sikkert weatherbeeta. Jeg har ikke andet end det mærke. Ud over fleece dækken. Men mine 2 vinter - overgangsdækken - regndækken er alle weatherbeeta Godt mærke, hun er blevet slidt lidt på skuldrene i år, men eller har jeg aldrig oplevet at de slider hende.
Nutid, datid jeg elsker min hest for evig og ALTID (: Sharons fortid søges!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dækken |
|
|
Hej Jeg bruger kun 4horses dækner fra Tika Rideudstyr til min pony. Det er de dækner der ligger bedst på hende og deruover så holder de rigtigt godt og hun kan gå ude regnvejr en hel dag og når jeg så tager hende ind og tager dæknet af så er hun fin tør. 4hores dækner koster mellem 450 og 700 kr. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Catago... |
|
|
Jeg har rødt catago regndækken, det er rigtig godt, det går højt op på halsen og der skal rigtig, rigtig meget regn til før der kommer noget vand ind. I perioder, hvor regndækken kan bruges, går min hest for det meste ude fra 7 morgen til 9 aften, uden problemer. Hun har også haft det på i de mest vanvittige regnbyer, på sommernætter 
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|