|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Lidt svært at se, men hvis man ser hoven fra siden, er den da riemlig snablet? :-/
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan intet se på billedet |
|
|
Kan intet se på billedet, da det er temmelig småt og mørkt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der en |
|
|
hov på billedet?? Det er jo bare en lille mørk firkant med lidt grums på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| samme hov... |
|
|
måske er det nemmere at se på denne her, hvis i gemmer ogsåzommer ind...hmm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hovsa...gem og zoom ind.. |
|
|
Jeg kan ikke forstørre det endnu mere fordi det bliver helt utydeligt. Men jeg prøver lige et nyt billede af samme hov igen *GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
det kunne endda blive endnu mindre  Nu er det helt sort, og man kan ikke forstørre et billede der er så micro-lille til noget man kan se 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, jeg ved ikke... |
|
|
hvordan jeg kan forstørre det så det bliver tydeligt. Det kan jeg ikke få det til desværre. Men det er tåspidsen den er glat med. Hoven er stejl også går tåen jo udaf pga. det. Mvh. Laila
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| redigeret med farverne... |
|
|
så i bedre kan se det. Også er det drejet lidt så det bedre kan ses    Hvad mener I det er ? Det ser for ud, som om hoven er stejl også går tåspidsen lidt udaf pga. det. Men om det er bukhov kan jeg ikke se. Kan I? Man kunne tage tåen af, som den blev beskåret. Så ville hovens lodrette vinklen blive ret synligt tror jeg... Det er en venstre forhov taget fra dens højre side. En tilfældig hest, som jeg ikke kender noget til rigtigt. Vh. Laila
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en mindre *GG* |
|
|

Kan I se tåspidsen, der peger udaf nu ??? *GG*...Ved godt der ikke er nogle svar de næste timer...*GGG* Kigger ind senere idag...Gaab 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Man kan ikke se det. Hvis du vil have vores mening om hoven, så må du også komme med et billede der tydeligt viser hoven. Ellers kan vi jo kun gætte...
Husk at glemme bagateller Husk at nemme hvad det gælder Husk at elske, mens du tør det Husk at leve, mens du gør det
Citat: Piet Hein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg kan nu godt se det, og giver dig ret i at den er lidt... deform.  Sådan helt snabelagtig. Umiddelbart, ser det jo ud til at benet (som hoven sidder på *G*), er løftet. Om det er bukkehov, skal jeg ikke kunne sige. Men helt god ser den ikke ud.
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan ikke... |
|
|
tage billeder af hoven. Det var et billede jeg fik tilsendt af én. Fik bare øje på den tåspids på billede. Det er af en hest, som nok kommer tilsalg engang. Mvh. Laila
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| løftet ben.. går jeg ud fra... |
|
|
Det er umuligt at bedømme benstilling på en hest der står med løftet hen, men hoven er lidt lang ja, men det behøver ikke betyde andet end at den trænger til at blive beskåret. En af vores heste så omtrent sådan ud på forhovene da vi købte hende. Men smeden havde ingen problemer med at få dem iorden igen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov mysteriet!!! :o) |
| Forfatter:  |
Ivory26 |
| Dato:  |
13-04-2006 21:06 |
|
Jeg kan vist nok se hoven... Hihi! For mig ser det ud som om dragten er alt for kort, dertil har den alt for lang tå. Men der er måske en grund til tåen er lang... Nogle beskære hesten således hvis de vil skjule en evt. klap sene, for evt. købere... Du får hesten til at lægge vægten på dragten frem for på tåen... Giver det mening... nææ... Hvad er det for en hest...?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, hesten |
|
|
løfter benet. Ivory26: Det lyder interessant det du siger. Er det ikke for at skjule afkortede sener? Hoven går lidt stjel ned også går tåen udaf. Minder mig om, når hoven er stejl bukhov. Jeg vil ikke udtale mig om, hvem hesten er fordi jeg ikke selv ejer den. Mvh. Laila
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|