Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Erfaring med Kiropraktor! ;-)
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 11:42
For nogen tid siden efterlyste jeg en heste kiropraktor, der havde mulighed for at køre ud i ballerup området - i den forbindelse fik jeg anbefalet Maja Guldborg, og lovedet lige at give en opfølgning på hele forløbet...

Kort fortalt er min den gamle en ældre herre på 21. Han er mere eller mindre pensioneret og bliver brugt til lange ture i skoven - og afstresning ved siden af mine studier ;-). Derudover er der gennem årene kommet lidt aldersbetingede skavanker til - såsom gigt, generel stivhed og vi slipper nok heller ikke uden om, han med tiden er blevet lidt svajryget :-P.

I vinters var vi så uheldige, at han faldt på folden og slog ryggen med en blodansamling, der trykkede på nerverne til følge. Dyrlægen blev selvfølgelig konsulteret, men for en sikkerheds skyld blev vi anbefalet at få en kiropraktor ud...

Nu har vi så gennem den sidste måned haft Maja ude to gange, vi laver øvelser hver dag - og helt ærligt.. Så har det bare været SÅ positiv en oplevelse!!!
- Inden han blev behandlet vægrede han sig ved at trave/galopere på folden (formentlig pga. det fald han havde i vinters). Derudover kunne jeg høre han ikke taktede korrekt i skridten samt han havde tendens til at gå på to spor - så ingen tvivl om, der sad noget i klemme...

Nu takter han korrekt, er glad og frisk på tur - næsten ikke til at holde tilbage, og bruger ryggen bedre end før (man skal jo lige tage hans alder i betragtning også ;-)). Han går ikke længere på to spor - dog kan det ske, hvis han bliver lidt træt - og i det hele taget virker han meget mere tilfreds end tidligere!

Lige nu er vist så småt igang med - stille og roligt - at få lidt kondi og muskler igen, og ellers glæder vi os bare til en dejlig lang, varm sommer med en hel masse ture i skoven.

- Er der andre, der overvejer at få en kiropraktor ud og kigge på hyppen, kan Maja Guldborg varmt anbefales!
www.majaguldborg.dk

Knus Lady & Lucky
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt!...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 21:11

Hvor dejligt! :) Vi har også selv stor positiv forandring efter Maja har ordnet vores ene pony igennem ½ år (y)

-Team Jessen-
Dunja, Boy & Star

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider