Vi startet fra starten.
Vi er to piger som har part på samme dejlige hest. 
Min part, lad os sige x, springer meget, men så begyndte hendes spring saddel at glide frem.
Efter en hel del undersøgelse fandt vi frem til at vi vile prøve med en kiopraktor (som også er dyrerlæge), da vi mente at det var saddel lejet der var noget galt med.
Kiopraktoren har så været der i dag, og fortalt at det var noget glat med venstre bagben.
Efter en Bøjeprøve (for jeg faktisk ikke helt ved hvad er, da jeg ikke var til stede) sagde kiopraktoren at han muligvis havde spat i venstre bagben, og burte blive røngenfotograferet.
X ringer så til ejer, som ikke er så glad, da hesten ikke er forsikret.
Nu har jeg søgt og søgt, både her på HN men også på google, det er de samme informationer, men ikke noget rigtig dybde gåendne.
Kan man få en anden dyrerlæge til at undersøge hesten, for at se om han/hun får sammen resultat, og i så fald, hvad koster sådan et røngen billede, og hvor skal det gøres?
Jeg tager mod alle former for hjælp... Link, henvisninger, telefonnummerer, hvad som helst.
Jeg har bare brug for at vide meget mere om det her, så jeg kan finde ud af hvad der er bedst for vores lille guld klump.
Håber at I har tid.
På forhånd tak.
Bonnie