Jeg skev for lidt tid siden et indlæg om min hest som fra den ene dag til den anden pludselig stod med hårløse piber og på mulen (har hvide aftegninger her) men jeg fik dyrlægen ud, og hun tog en vævsprøve som blev sendt til tyskland til analyse. I fredags kom svaret; Blankt! De havde hverken kunnet spore muk eksem eller antydning af autoimmun sygdom som i første omgang truede med, så hermed kunne hun heller ingen forklaring give..
Dyrlægen anbefaler nu at jeg giver immunforsvaret en booster med deres urte tilskud, er der nogen som har gode erfaringer med det?
Samtidig skal det nævnes at hesten er rå og impoteret fra holland hvor han har gået i stod og på et tidspunkt pådraget sig en stor overfladisk flænge henover og indimellem det ene forben(som helt klart må have taget mange mange sting og pleje hvilket kan være svært for en vildhest.. Min teori er så at han måske i forbindelse med behandling af denne skade er blevet stresset, at han har pådraget sig en ubalance i psyken og måske derfor i virkeligheden lider af en slags stress reaktion, hans hårtab kom nemlig kort tid efter jeg havde købt ham og derfor i forbindelse med flytning, plus at han begyndte at komme ud da jeg overtog ham hvilket nok kan have presset hans immunforsvar lidt mere (for der er jo skidekoldt!), og dermed også stresset kroppen...
Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre om nogen kender en dygtig healer i Nordjylland eller om nogen har gode erfaringer med den slags behandling af energiblokeringer?