Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

sadelhjælp vestsjælland
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 13:13

åh det sadelhelvede

jeg skal have en sadel til hesten, da den skal til at rides, men nu er problemet så at hvordan og hvorledes gør man så lige det.

Ja altså jeg skal jo have en sadelmager ud det er jeg ganske klar over og det er så også lige her problemet for alvor starter. Hesten har jo ikke haft sadel før og derfor er jeg rimelig lost indenfor hvad str. bom der passer bedst til dyret!!!

ergo ville jeg gerne have en sadelmager ud som både havde brugte og nye sadler med, som man kunne prøve, jeg er jo klar over at hesten sætter muskler og taber sig når den bliver trænet og derfor ville det selvfølgelig måske ikke kunne betale sig at købe en helt ny og derfor kunne det jo også være rart at prøve nogle brugte. hold da op hvor lyder det her besværligt:)

jeg har så undersøgt markedet mht. sadelmagerer som både har brugte og nye sadler med ud og kan finde en... Det er sadeleksperten i vordingborg, det er så også fint nok men det ligger altså rigtig langt fra hvor jeg bor, omkring Holbæk. Derfor ville jeg høre om der er nogen som kender andre???

Jeg er klar over at der findes Hubertushuset, brian i taastrup og Tanja Lange ligeledes i mit område, men ingen af disse har brugte sadler med ud. Har de???

Det ville jo også være fint nok at kunne købe en brugt selv og så få den omstoppet men når man ikke har forstand på det, skulle jeg ikke denne tanke er holdbar. Håber derfor at i kan hjælpe mig.

Ligeledes må i også gerne lige fortælle lidt om dem i evt. kan foreslå.

0
0
Svar på denne tråd

Tanja Lange
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 13:26

Hej sam.

Jeg mener at Tanja Lange har brugte sadler.

En gang hun var ude ved mig skulle hun videre til en kunde der skulle prøve sadler, og Tanja havde vognen fuld af sadler!

Men prøv at ringe til hende, det værste der kan ske er at hun siger desværre...

Mvh Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

Hubertushuset
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 13:38

i Ringsted har masser af brugte sadler, så jeg er sikker på de også tager dem med ud til prøvninger.

Kender du ikke nogen med et par sadler så du i det mindste kan få afklaret bomvidden sådan ca? - så de ved hvad de skal have med?

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

ring til heri rideudstyr.
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 15:27

Jeg bor selv ved ringsted og har brugt heri i en del år.

de kommer ud med en vogn fuld med nye og brugte sadler.

De tilpasser også sadlerne til hesten.

.

IMC
et godt sted at være rytter.
www.jrk.webbyen.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Hubertushuset...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 21:30

...tager ikke brugte sadler med ud til sadelprøvning.

Hilsen Britt

...you can use your illusion, let it take you where it may...

W.AXL ROSE

Surprice/Silas søges

0
0
Svar på denne tråd

ham her
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 12:01
Sadelmageri Tilbage Generel beskrivelse
I dag er køb af saddel en uigennemskuelig opgave. For at undgå fejlkøb, kan du kontakte din sadelmager og få faglige råd og vejledning. Vi forhandler bl.a. Trainers og Windsorsadler, de brømte T-boots fra Australien og Cavallo ridestøvler m.m.
her konkurreres ikke på pris, men på kvalitet og finish. Alt i læder kan fremstilles.

1.Kl håndsyede bringe og stavseler. Nysyning efter mål. Reparation af seler og sadler. Speciale: Omstopning af sadler.

Er de kvalitetsbevist så køb dit hesteudstyr
hos din sadelmager.

Det bedste er ikke for godt, for din egen sikkerhed, og for din hest!

"Gode råd er gratis"
Produkter
Stort udvalg i nye og brugte sadler.
*Alt i sadeltilbehør, samt grimer, trenser og bid.
*Godkendte ridehjelme.
*Dækkener til vinteren.
*Læderplejemidler m.m.
Alt i bedste kvalitet.

Kom ind og gør et godt køb
Åbningstider
Mandag lukket
Tir.-Fredag 1000-1700
Lørdag 0900-1200
Søndag lukket.
Sadelmageri
Nykøbing Landevej 12
Årslev
4200 Slagelse
Kort · Ruteplan · Rejseplan · Vcard · Find nærmeste

tlf. 58 26 71 86

Smil, det varmer... B-)

Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.

Shetlandshoppe sælges/byttes. Se profil. Evt udlån.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider