Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvad ville i gøre???
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 12:55

hej...

Jeg har en RIGTIG sød shetlænder, der er til røngten idag -er forfangen, og regner med at hun overlever!

Nu er det bare sådan at jeg ikke vil give hende mundkurv på, da hun ELSKER græs -Synes at det er ligesom hvis man får serveret det lækreste mad, men kan ikke få det ind i munden.

så hun skal nok stå på en jordfold... vi har måske en mulighed for at lave en jordfold i natfolden, som de 2 andre heste har deres vand og læskur. Hvis dette var en mulighed, ville hun stå alene om dagen, og bliver lukket ud til de andre om natten.

Men jeg ville selvfølge lave en masse ting til hende, så hun ikke keder sig:-) b.l.a. gå ture med hende, lave ting til hende, o.s.v.

Vi kan ikke have flere dyr, og vil ikke sælge hende, og vil heller ikke flytte hende - da hun ELSKER de andre 2 ponyer, og trives super :-)

Jeg vil hende deet bedste!!! :-)

MVH.

Cecilia Nielsen.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 13:38

Proppe hende med roepiller 4 gange om dagen , så hun ikke gik og var sulten og så hun ikke kunne grov æde . Det gør jeg med min egen Mini Mule .

Illum, navnet forpligter!!

Søges; Jack Russell tæve LILLE M.LAVE ben. ÆGTE gerne uden bog MEN ÆGTE,forældre ÆGTE.

Pris MAX. 3000 kr IKKE Jylland .

0
0
Svar på denne tråd

Kan hestene
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 14:22

se hinanden fra græs til jordfold? Hvis de kan se hinanden kan jeg ikke se problemet i at hun går alene om dagen, hvis hun kommer sammen med dem om aftenen.

Og så tilslutter jeg mig ellers Illums forslag.

Roepiller roepiller roepiller

Smil, det varmer... B-)

Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.

Shetlandshoppe sælges/byttes. Se profil. Evt udlån.

0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 14:52

med "Kanoa2".

Så længe hestene kan se hinanden er det ikke noget problem. hvis du ser en hesteflok i det fri (eller på en mark med god plads) vil du jo også se at hestene nogle gange går med stor afstand mellem sig, men de føler stadig at de er en del af flokken.

Jeg har selv haft en pony som måtte på jordfold om sommeren, og det har altså aldrig været et problem.

Ang roepiller (eller hø/halm) så er det godt tidsfordriv, men det hindre altså ikke en shetlandspony i at grovæde - "mad er mad og det er til for at blive spist" synes at være deres motto

Hilsen Mia

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 19:36

min veninde havde også en hest der gik på jordfold.. og på trods af at den fik mad 3 gange om dagen gik den hel og fik jordkolik.. Pointen: sørg for at den ikke keder sig..

0
0
Svar på denne tråd

ok, ok...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 13:03

1000000 tak for alle jeres besvarelser! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider