Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hoofmaker
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 17:38

Er der nogen der har erfaring med dette produkt?

www.smedjeriet.dk/prod...cts_id=198

Min smed siger at det er godt.

Min drengerøv har det med at træde sine sko af ... han har kun sko på om sommeren ... så smeden så gerne, at jeg gav drengerøven det for at forebygge dårligt horn til sommer, når skoaftrædningen træder ind

Jeg har prøvet 3 forskellige smede, men intet har hjulpet, han træder dem af ... også selvom han går med klokker 24/7

Han træder dem lige så gerne af på folden ja, faktisk er det der, han har den største aftrædningskvote.

BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

godt produkt
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 18:42

Jeg kan kun anbefale dig at bruge dette produkt. Det er super godt, har set gode resultater på de 4 heste som jeg ved har fået det.

Nete

0
0
Svar på denne tråd

Hoofmaker...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 21:06
Jeg bruger selv Hoffmaker til min hoppe med dårlig hovkvalitet, med meget stor succes. Du finder ikke et bedre biotin-produkt på markedet i øjeblikket. Hovene bliver synligt bedre på bare to måneder (Det ny-udvoksede horn altså).

...og så er det super smart at det er delt ind til hver dag, så man ikke skal stå med måleske osv. (Man skal bare lige lære at åbne poserne så der ikke står hvidt pulver ud til alle sider...!!!)

Desuden har du fundet det til en rigtig fin pris; jeg har selv givet 799,- i en rideudstyrsbutik, men det er jeg da færdig med efter du har vist mig denne side.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider