Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hjælp!! - glukosamin - msn
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 20:35

er der nogen der ved hvor man kan finde produktet glukosamin pulver til en nogenlunde pris?? den hest jeg rider har været opereret for en mus i det ene bagben.. Og herefter har den svært ved at opbygge muskler i denne side og ledfunktionen er nok lidt nedsat..

og synes bare produktet er så dyrt alle steder...

venlig Hilsen Line

0
0
Svar på denne tråd

dyrt at købe
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 21:10

det syntes jeg også. Jeg gav 850, men så er der også et kilo Msm og et kilo gluc., både til mig og hesten. Og det holder 3 måneder.

Jeg købte hos vital-horse.com. Det er muligt, der er nogle, som er billigere, men her fik jeg bedst vejledning, service, og portoen gratis.

Lone

Massage tilbydes, evt. healing

Stalde søges i Trige omegn, fx. Hårup, Mejlby, Grundfør, Elev. Kender du et godt sted med ridehus i nærheden?

0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 08:09
Artro-flex til min ene vallak. Men det tog laaang tid før det var problemfrit. Det smager altså ikke særligt godt (har smagt på det ) Det giver jeg 750 kr for 1 liter
0
0
Svar på denne tråd

LabScience
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 08:13

i tyskland.

Det har lige været oppe i dette forum, søg på det, og der kommer tlf numrer.

LabScience sælger den rene vare, nemlig Glucosamin HCL, hvor vitalhorse sælger Glucosamin sulfat.

Bimboe

Medlem af "Roepiller er GUD"-klubben.

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

Har du overvejet en Homøopat?
www.homeotreat.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vital-Horse
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 12:22
Jeg har også købt glucoamin over Vital-horse og det var den "rigtige" glucomasmin HCL. Og da jeg købte det for ca. 1 måned siden, så var de en af de billigeste. Men produktet er dyrt... Giver også et andet tilskud til min hest, som indeholder msn. De skal vist have både glucosamin og msn for at få den bedste virkning. Vil senere også købe den rene msn, når jeg har brugt det nuværende tilskud op.
0
0
Svar på denne tråd

tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 12:25

tak for hjælpen.!!

det kan godt være lidt af en jungle af salgshungrende marketingseksperter.. det er lidt svært at overskue - men nu har jeg fået et overblik :o)

men ja må nok desværre indse at det bare er et dyrt produkt...

:o(

mange tak

venlig hilsen Line

0
0
Svar på denne tråd

Lab-Science Germany
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 13:05

Hejsa.

Jeg køber også hos Lab-Science i Tyskland. Dansk tlf.: 3323 0010. Du kan også skrive en mail til Sune Ravn Hansen på srh@lab-science.com

Når jeg køber 3 kg. glucosamin HCL og 3 kg. MSM af gangen, har jeg det til 560,- kr. pr. kg. glucosamin og 320,- kr. pr. kg. MSM portofrit leveret. Sune er også altid behjælpelig med besvarelse af spørgsmål og information.

Behandlingsdosis er 15-20 gram dagligt til store heste, vedligeholdelsesdosis er 7-10 gram dagligt af både glucosamin og MSM. De er rigtig gode at bruge sammen, fordi MSM indeholder svovl, som heste af en og eller anden uvis årsag nogen gange mangler, og i øvrigt øger MSM optagelsen af glucosamin. 3 kg. af hver svarer altså næsten til et års forbrug til en hest, og det koster knap 2.700,-. Det ER knap en 10'er om dagen..., så ja, det ER mange penge.

Det er bedst og billigst at have en hest, der ikke behøver tilskud.

Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

EquiMobility
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 15:45

Hej

EquiMobility indeholder både muslingeskalsekstrakt (det hvor man udvinder glucosamin af), MSM, Chodroitin, Collagen, Vitamin C osv. Kombinationen af alle disse stoffer giver en optimal effekt. Prisen er ganske interessant - 399,- for 5 kg som rækker til 80 dage.

se www.equidan.dk for nærmeste dyrlæge eller foderstof.

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

jeg spørger mig selv
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 19:09
om det virker. kan i mærke forskel på om i bruger det eller ej?

min gamle vallak sandsynelugvis gigt i venstre forbens kode. det vil et røntgen billede i næste uge sikkert afsløre. ja og hvis det er det så skal jeg jo også igang med de tilskud. pt står han med uldne stalbandager på og er dagligt ude. i

MVH NICOLE
-husk indsigt gir ansvar-
-ansvar er at søge indsigt og handle på den-
0
0
Svar på denne tråd

billigere MSM
Forfatter: 
Dato:  11-03-2006 22:01

Hvis du køber større mængder MSM kan det gøres en del billigere (4,5 kg for USD 179 /1150 kr).

Her: www.kalahealthinternat...als_en.htm

Hilsen,

Lene

0
0
Svar på denne tråd

hvad med moms og told
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 01:07

Lene

Du glemmer helt at når du importere vare fra lande udenfor EU der skal betales dansk moms (25 %) samt told af varen. Udover det kan du risikere at MSM bliver konfiskeret i tolden pga. lægemiddelstyrelsen regler.

Hilsen

Sune

0
0
Svar på denne tråd

Holland...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 08:35

Hej Sune!

Varerne kommer fra Holland - så der er ikke nogen "EU problemer" der...

Hilsen,

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Virker det ??
Forfatter: 
Dato:  13-03-2006 10:52

Der har været lavet forsøg (på mennesker) hvor man ville afprøve effekten af glucomamin. Halvdelen af patienterne fik glucomamin og den anden halvdel fik kalk-piller - resultatet var, at der ingen forskel var at sporer på de to patient-grupper..

Er der dokumenteret effet hos heste og der stoffet ikke trukket tilbage på det danske marked ??

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider