Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foderspørgsmål...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 08:55

Håber i vil hjælpe.

Jeg fodrer med brogården fase balancer, hvilket jeg er meget tilfreds med. Sidst jeg fik foder leveret, kom de til at tage en leisuremix med til mig i stedet, og derfor fodrer jeg for tiden med en blanding af disse to.

Foderplanen består i øvrigt af:

1,5 kg. fase B. + leisuremix

1 kg. roepiller

0,75 kg. grønpiller

2 dl. olie

hvidløg

salt

Nu er det sådan at jeg har fået en coolmix fra spillers foræret, og derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om man på en eller anden måde kan tilføje den i foderplanen, så det ser fornuftigt ud. Først tænkte jeg at man måske kunne blande ligesom jeg har gjort før, men rationen hun skal have af spillers er væsentlig større end den hun skal have af brogården...

Kan det ikke lade sig gøre, vil jeg bare forære den væk, men når nu jeg har den kan jeg jo ligeså godt bruge den hvis den kan puttes ind i foderplanen.

Nogen der vil/kan hjælpe?

Gå ikke foran mig måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved

mig måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.

Citat: Albert Carmus

Regndækken og Mylderbid mm. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du kun
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 11:06

har én sæk Cool mix, er det næsten dumt, og skulle blande den med i foderplanen, for én sæk. Det er jo skift af foder frem og tilbage.

Og når hun i forvejen får både Fase B og Leisure mix, roepiller, grønpiller osv, så er det godt nok noget af en blanding af diverse ting.

Jeg ville give den væk

Bimboe

Medlem af "Roepiller er GUD"-klubben.

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

Har du overvejet en Homøopat?
www.homeotreat.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider