Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

åh nej
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 18:46

min tinkerhoppe chavi har i en 2 ugers tid haft en bule/ buler under maven og jeg tænkte det nok noget hun havde fået af at ligge ned...men så idag da jeg skulle strigle lagde jeg mærke til hendes bryster var hævede? og bulen havde flyttet sig. har taget hendes temperatur hun har 38 ? normalt? hun spiser og er som hun plejer? indlægget hedder åh nej fordi min søster for ikke så lang tid siden sagde at hendes dv/pinto hingst havde brudt igennem hegnet i sommers men hun havde ikke turde sige det til mig ( og hun troede heller ikke der var noget)... men hun syntes godt nok det var senere på sommeren og ikke i starten ..selvfølgelig kontakter jeg dyrelægen imorgen håbede bare på der var nogle der vidste noget om i fol og yverbetændelse...jeg er helt oppe at køre her ..

ps chavi har aldrig haft føl før...

0
0
Svar på denne tråd

ups hov
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 18:50
vist det forkerte forum sry men svar gerne alligevel hvis i ved noget...
0
0
Svar på denne tråd

hvornår
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 19:13
har du fået hende? Mange tinkere er drægtige når de kommer til landet. Jeg fik selv en lille bonusdreng med i købet.

Klassiske hesteportrætter laves på bestilling efter vellignende fotos.

www.sitecenter.dk/familiensommersko

0
0
Svar på denne tråd

desværre
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 19:19
nej har haft hende siden 2003
0
0
Svar på denne tråd

Hvor gammel er hoppen?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 19:19

Det kunne da meget godt lyde som om, der var "gevinst".

Men som "siranton" siger, så er der jo mange af dem, der kommer til landet med føl i maven.

Men ellers er det jo heller ikke den værste blanding. Jeg har kendt en rigtig lækker tinker/pinto, som gør sig rigtig godt på springbanen. Han er nu solgt til Norge...

Men du kan jo nok ikke vide noget med sikkerhed, før dyrlægen har været der :-)

MVH Tanja

Se min dejlige tinker på min præsentation - venter føl i april 2006 :-)

Hoppeføl eller hoppeplag søges.. Gerne broget eller med store aftegn. Godt temperament. Max 120 cm i stg som fuldvoksen.
0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 19:24
temperaturen er den normalt 38 ??
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider