Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Fluer HJÆLP!!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2003 13:10
Hej alle!

Vi er nogle stykker der har en masse problemer med de xxxxx Fluer. vi har prøvet meget, men så kom vi til at snakke om eddike.. har i prøvet det?? eller er der noget i syntes der virker rigtig godt??

Nanna

Jeg ved det er noget der har været oppe mange gange, men... Tak

Skriv endelig hvis i kernder en Arne Sørensen måske fra Hals eller omegn, Da han har avlet min hest og har måske hendes rigtige stamtavle!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har....
Forfatter: 
Dato:  06-06-2003 13:45
....ikke prøvet med eddike, men har hørt at man kan blande eddike med citronsaft 50/50 og sprøjte hestene med det, om det hjælper ved jeg ikke.

Jeg bruger Aloe Vera Heat en gang dagligt og det gør at mine heste ikke er "omsværmede" af div. insekter :-D

Jeg ved at det hjælper og så dufter der dejligt af Jenka tyggegummi :-)

Uafhængig ALOE VERA distributør

:-D Mie Doktor :-D

http://doktor.ridesiden.dk www.flp.dk/doktor
0
0
Svar på denne tråd

ellerssssssssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  06-06-2003 20:00

Ja aloe vera er godt...

Men jeg har set en nede på rideskolen, hun har en underlig lille ting til at sidde fast i hendes grime, det holder fluerne væk, fordi den udstøder en grim lugt for fluerne, den koster over 100 kr, men virker hele sommeren, hun har købt den hus dyrelægen....

Dead_Bjork

''Hende uden Signatur,,
0
0
Svar på denne tråd

Har godt set dem...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2003 01:33

...og ved også, hvad det er de udsender af stoffer...

Det er godt nok, nok til at min hest IKKE skal have den om halsen eller i grimen..... :-(

Nej, jeg nøjes med at få min hest til at dufte dejligt af JENKA tyggegummi, lige som Mie Doktor.

Hvis du gerne vil vide mere om, at få din til at dufte dejligt, så bare send mig en mail eller besked med dit navn og adresse, samt lige lidt om hvorfor. Så sender jeg gerne en prøve og noget information til dig.

M.K.H.
Else.
EGC@pc.dk

ADVARSEL:

Aloe Vera skal ses som et supplement til dyrlæge behandling
og må ikke erstatte professionel behandling.
Vi anbefaler på det stærkeste, at man rådfører sig med sin dyrlæge, inden man giver sin hest, nogen form for behandling.
Aloe Vera produkterne som anvendes skal være stabiliserede og af en høj kvalitet.
Det er vigtigt at den Aloe Vera som bruges, er økologisk dyrket og fremstillet under farmaceutisk kontrol.
0
0
Svar på denne tråd

Nu må jeg lige spørge.....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 21:34

Er JENKA mere sundt end den duft grimen er udstyret med ?????
Eller findes der planter i naturen der dufter sån´ ?:-)

Man skal også lige tænke på at 99% af alle dufte er kemisk fremstillet, bla, af benzener og andre knap så sunde kemikalier.

Spørger bare fordi der er en trend pt. med økodufte......og de fleste er kunstigt fremstillet, så der er ikke meget øko, over det ;-)

Venlig hilsen Gitte
Tae-bo
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider