Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

kender i en beslagsmed der hedder stefan
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 11:56

hejsa er lidt nysgerrig om der er nogen der kender stefan han kommer fra simmelkjær ved Herning og han er smed.

mette

0
0
Svar på denne tråd

Hej Mette
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 13:32

Ja jeg kender godt Stefan. Er han begyndt igen som smed?

mvh. Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"

www.123hjemmeside.dk/stald_miller
Rigtig dejlig oldenborger til salg - tjek dette link www.123hjemmeside.dk/S...ler/991826
0
0
Svar på denne tråd

1111111111
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 16:28

hejsa

ja det er han, gider du skrive hvad du syndtes om ham, gerne i en privat besked. Hvis du heller vil det. mvh mette

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2006 14:08

Jeg kender alt for godt stefan Er det en smed du bruger.??

Tatty bamse

malerier sælges.

..~~.~*~´Mvh Linda`~*~.~~..

The only way to have a friend is to be one.!

0
0
Svar på denne tråd

Alt for godt...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2006 16:16
Jeg kender ham også. Han kom på et tidspunkt i den stald hvor min hyp stod ...
0
0
Svar på denne tråd

Hej Mette.
Forfatter: 
Dato:  28-01-2006 19:14

Har skrevet en besked privat.

Mvh. Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"

www.123hjemmeside.dk/stald_miller
Rigtig dejlig oldenborger til salg - tjek dette link www.123hjemmeside.dk/S...ler/991826
0
0
Svar på denne tråd

hej igen
Forfatter: 
Dato:  28-01-2006 19:59

nu er der 2 der skriver at i kender ham alt for god. det vælger jeg så at tolke negativt.

Jeg vil sige jeg har været rigtig på bar bund med smede. nå man endelig fandt en så kom de første gang og så til andet besøg havde de pludselig så skide travl. TRÆLS!!!

SÅ slog jeg op på nettet og fandt nummert til Eskild Vad men han var holdt men han anbefaldte stefan så jeg prøvede at ringe til ham onsdag aften. Vi aftalte så at han skulle komme her ud på mandag. Onsdag da jeg lukker hestene ud ser jeg at min den gamle går lidt underlig på det ene forben så jeg tjekker det nærmere. Det er meget hævet og jeg kan mærke lidt puls. ringer så til stefan og siger at jeg har mistanke om at der er en hovbyld.

¨Han undskylder så og siger at han altså først kunne komme fredag morgen, og det syndtes jeg at der var utrolig Flot at han allere ville komme der, for jeg havde ham jo ikke som fast smed endnu.

Jeg vil sige at efter han var færdig med dem alle. Har jeg kun ROS til stefan. Aldrig har jeg set en anden smed tumle mine "vild" dyr så godt.

Så det er ikke sidste gang han kommer her. Men vil stadig gerne høre ting BÅde gode og negative ting. for det er jo rart at have i baghovedet.

mvh mette

0
0
Svar på denne tråd

Stephan
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 10:50

Jeg har brugt Stephan i snart et år nu, da jeg sidste år omkring februar marts var blevet træt af at vente forgæves på hovsmede, og vi i længe havde snakket om at skifte til Stephan.

Han er rigtig god til at tumle besværlige heste, gør arbejdet godt, og er der næsten altid til tiden. Ja, jeg kan absolut kun sige at jeg er rigtig glad for ham, og er ked af at jeg kun kan bruge ham til de små hjemme hos mine forældre, men sådan er det jo når man flytter.

Vi har i hvert fald ingen dårlige erfaringer haft med ham, og det skal lige sige at vores nabo og hendes datter som er meget kræsen hvad angår smede også er meget glad for ham.

Knuzer fra Heidi

Shetlændervallak fra i år sælges, se præs.

Stabil børnepony søger part, 6100 Haderslev.
0
0
Svar på denne tråd

Glemte lige
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 10:54

Han startede med det som erhverv igen her efter nytår, hvor han er blevet registreret igen. Han stoppede med det fordi han ikke kunne holde til det (hvilket måske har gjort ham upålidelig, det skal jeg ikke kunne sige) Men han har i løbet af sidste år fået flere og flere kunder efter at Claus stoppede heroppe, og valgte så at starte på fuld tid igen, for det andet kunne han slet ikke holde til med arbejde ved siden af. Så nu vil han ikke have for mange heste om dagen, hvilket nem kan gøre at han hurtig bliver booket op hvis man kan sige det sådan.

Knuzer fra Heidi

Shetlændervallak fra i år sælges, se præs.

Stabil børnepony søger part, 6100 Haderslev.
0
0
Svar på denne tråd

Stefan
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 11:37

Jeg brugte Stefan inden han stoppede, og var rigtig rigtig glad for ham. Han lavede altid et rigtig rigtig godt stykke arbejde, og kom altid til tiden! Så jeg har kun ros til overs for ham!!

Med venlig hilsen
Zooropa - Anne

**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger også Steffan..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 23:20

Og han er den bedste smed jeg har haft og jeg har prøvet mange. Dog er jeg blevet brændt af mange gange før nytår, men det er blevet meget bedre efter han gik fuldtid på det. Han gør arbejdet 100% og mere til. Han er god til at tackle heste og har aldrig slået mine heste i stalden og der er mange forskellige. Så ros herfra..

Rideudstyr sælges www.jysk-rideudstyr.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider