nu er der 2 der skriver at i kender ham alt for god. det vælger jeg så at tolke negativt.
Jeg vil sige jeg har været rigtig på bar bund med smede. nå man endelig fandt en så kom de første gang og så til andet besøg havde de pludselig så skide travl. TRÆLS!!!
SÅ slog jeg op på nettet og fandt nummert til Eskild Vad men han var holdt men han anbefaldte stefan så jeg prøvede at ringe til ham onsdag aften. Vi aftalte så at han skulle komme her ud på mandag. Onsdag da jeg lukker hestene ud ser jeg at min den gamle går lidt underlig på det ene forben så jeg tjekker det nærmere. Det er meget hævet og jeg kan mærke lidt puls. ringer så til stefan og siger at jeg har mistanke om at der er en hovbyld.
¨Han undskylder så og siger at han altså først kunne komme fredag morgen, og det syndtes jeg at der var utrolig Flot at han allere ville komme der, for jeg havde ham jo ikke som fast smed endnu.
Jeg vil sige at efter han var færdig med dem alle. Har jeg kun ROS til stefan. Aldrig har jeg set en anden smed tumle mine "vild" dyr så godt.
Så det er ikke sidste gang han kommer her. Men vil stadig gerne høre ting BÅde gode og negative ting. for det er jo rart at have i baghovedet.
mvh mette