Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

ligge manen ned
Forfatter: 
Dato:  25-01-2006 17:05

Atlantis har altid slem sommereksem og i sommers mistede hun en stor del af manen..

derfor var vi nød til at ordne den og hun fik så stritman i ca halvdelen...

er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg fåt det ned??

det er samme ængde som før i tiden - men der lå det ned uden problemer...

Trine a.k.a. Chimona

...part på den store hvide Atlantis på Amager...
Stud. Natureressource - KVL
0
0
Svar på denne tråd

du kan...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2006 17:20
...flette den når den bliver lang nok til det. Ikke rosenknopper men sådan en araberfletning.

Knabstruppere forever !!
0
0
Svar på denne tråd

Gør den våd
Forfatter: 
Dato:  25-01-2006 19:14

Og flet en masse tynde fletninger, lad dem sidde et par dage inden du tager dem ud igen, så skulle den gerne være der..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

hvis først
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 14:28

manen har været klippet i strit, skal den som regel vokse noget længere ud end ellers før den lægger sig ned.

Det døjede jeg rigtig meget med på min gamle hest, men det er rigtigt, at fletninger kan hjælpe lidt - bare pas på du ikke fletter dem for stramt ved roden, da hrene så vil blive hevet ud, når hesten strækker halsen.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

jhjdfhdjk
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 17:26
Jeg ved ikke om det gælder for en shetter også, men jeg har ikke haft nogen problemer. I sommers blev jeg nødt til at klippe min shetters man af pga. lus og den er vokset fint ud igen og lægger sig pænt ned og jeg har ikke gjort noget for det.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider