Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Elektrolytter
Forfatter: 
Dato:  04-06-2003 22:00
Hejsa...
Ville bare høre meninger om brug af elektrolytter og høre hvor mange ryttere der egentlig fodrer deres heste med elektrolytter? Kan man evt. ikke bare nøjes med en slikkesten for at give hesten den nødvendige salt når den sveder meget? Er elektrolytter mest anvendt at de ryttere der rider på et højt plan eller er det blevet mere alm. at bruge dem selvom man kun rider på klubplan og måske ikke forlanger så meget af sin hest...?

Håber på nogle gode svar...

MVH. Malene
0
0
Svar på denne tråd

elektrolytter
Forfatter: 
Dato:  04-06-2003 22:59
Vores heste får elektrolytter om sommeren når de sveder meget. Startede egentlig da jeg havde min pony, som var utrolig hidsig og derfor altid svedte meget, og vi fik af vide det kunne være en god ide.
De har også saltsten, så jeg ved ikke hvor nødvendigt det er, men da jeg rider en del stævner og træner en del i hverdagen er det sikkert udmærket. Men hvis man bare rider mere almindeligt og ikke så mange stævner vil jeg tro man sagtens kan klare det med en saltsten... Men nu er jeg jo heller ikke ekspert udi dette emne!!

Wildly B-)
~~~
Den som siger, at ingenting er umuligt, har aldrig prøvet at smække med en svingdør!!!
~~~

Nu er min hjemmeside opdateret igen, så tag og kig forbi!!
0
0
Svar på denne tråd

saltsten ikke nok
Forfatter: 
Dato:  05-06-2003 09:37
ja, jeg skal ikke sidde og gøre mig klog, men tjek dette link..

Salt

Det kommer til sidst på siden.. Mangler du græsning til hypsen? Der udlejes græsning, og bokse til vinter; 13 km vest for Århus. Skriv og hør nærmere
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider