Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

RC i sønderjylland
Forfatter: 
Dato:  19-01-2006 20:04
er der andre end mig der gerne vil kunne købe Regulator Complete i det sydlige jylland.

MVH NICOLE
-husk indsigt gir ansvar-
-ansvar er at søge indsigt og handle på den-
0
0
Svar på denne tråd

Meget gerne
Forfatter: 
Dato:  20-01-2006 14:11
Hejsa.
Jeg vil også gerne have nemmere ved at få regulator.
mvh sara
0
0
Svar på denne tråd

og i midt jylland
Forfatter: 
Dato:  20-01-2006 15:23

her mangler vi også- syntes der er langt til den nærmeste forhandler. kan jo heller ikke købe et helt lager, har kun en hest...

hilsen anne

det bedste man kan gøre for sin bedste ven, er ikke altid et nemt valg
0
0
Svar på denne tråd

sara...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2006 16:12
hvor køber du det nu da. hvis du tjekker hvor producenten bor så vil du se at det ligger på vandlingvej i haderslev. det hedder riisgård sports rideklub. måske kender du det. der kan du altid købe

jeg overvejer seriøst at blive forhandler i åbenrå.

MVH NICOLE
0
0
Svar på denne tråd

nicole
Forfatter: 
Dato:  20-01-2006 19:36
Hejsa.
Jeg køber faktisk i vandling, men er meget,meget besværligt. kan næsten aldrig få fat i hovedkontoret(det nummer der står på hjemmesiden, de foirmidler) Og de sidste tre gange jeg bare er taget derud, har der ikke været nogen der vidste noget om det. Så synes det er enormt svært at få fat i det. Ikke når Lars får beskeden, så står det fremme med det samme. Men er bare sjældent jeg får fat i ham.
Mvh Sara

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-01-2006 11:33

Hej, jeg plejer også at hente i Vandling, og jeg har kun oplevet en gang, ikke at kunne få fat i Lars. Jeg ringer ikke i forvejen, men kører "bare" derud...

Jeg er utroligt glad for RC, og synes ikke det er et decideret problem at få fat i det.

Sanne

Det, der ikke slår dig ihjel, gør dig stærkere.

0
0
Svar på denne tråd

mig bekendt
Forfatter: 
Dato:  21-01-2006 19:13
er lars altid hjemme efter kl 17 i hverdagene. jeg syntes at i skal fortælle lars at janni er svær at få fat i. det har jeg også gjort men det hjælper tit hvis der er flere.

men som sagt så ville jeg gerne starte som forhandler men vil jo også gerne vide om der er et marked hernede. jeg bor lidt syd for åbenrå

MVH NICOLE
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider