Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Smed -erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  17-01-2006 13:18

Hej

Er der nogen herinde på HN som har nogen erfaringer med beslagsmede i Horsens/Skanderborg/ Silkeborg området?

Jeg har en unghest og vil helst ikke have nogle dårlige oplevelser. Min gamle og kanon dygtige smed er desværre gået på pension, så jeg leder efter en ny, der er god ved hesten og til rimelige priser. Hvem bruger du og hvad giver du for en beskæring?

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

olsen´s beslag
Forfatter: 
Dato:  17-01-2006 15:50

Jeg bruger Lars Olsen. Han er en ung, uddannet, rolig, tålmodigt, dygtig og rimelig hvad angår pris.

Jeg gir 270 kr for en beskæring og det er med papir og det hele.

Jeg er enorm glad for ham, og han er god til at holde aftaler. Den eneste gang er har brændt os af, var han kørt gald og lovlig undskyldt

0
0
Svar på denne tråd

Lars Olsen
Forfatter: 
Dato:  17-01-2006 19:46

Tak for dit svar. Tror du han gidder køre helt herud? Jeg bor 45 min. kørsel fra Sporup.

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

ray powers
Forfatter: 
Dato:  18-01-2006 00:31

ved han kører i det meste af landet. Han var den første smed min nye unghest havde, så hun ku ikke helt finde ud af det- men han var god til det, både beskærring og selve hesten. Så ham er vi glade for, han koster 300 incl. han er registreret i dyrenes beskyttelse. mob. 40624910

Hilsen Anne.

det bedste man kan gøre for sin bedste ven, er ikke altid et nemt valg
0
0
Svar på denne tråd

hov...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2006 09:41
jeg mente hestenes værn...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider