Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

brogaarden
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 09:43

er der nogen der har nogen erfaringer med brogaardens foder?
jeg overvejer at skifte til det, og vil gerne høre jeres meninger...
på forhånd tak

May og Triple X

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 09:55

før brugt Fase Balancer og Leisure mix. Det er et godt kvalitets foder/produkter, det koster, men er pengene værd.

Mine heste så rigtigt godt ud, og var dækket ind med alt.

Bimboe

Godt Nytår til alle...

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

Har du overvejet en Homøopat?
www.homeotreat.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 10:13

før brugt Leisuremix og Fiber P, det er et lækkert foder men er dyrt, som Bimboe siger.

Fiber P er dog et virkelig lækkert foder som ekstra struktur i krybben. MEN DYYYRT...

Smil, det varmer... B-)

Rid på det bedste, rid Frederiksborg.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 10:20

lesure mix og seksteen + og synes det er et rigtigt lækkert foder.

Jeg giver ca 115 for lesure mix og 140 for seksteen +. Jeg fodrer dog ikke efter den ang. foder mængde med lesure mixen for så bliver min lille pony simpelthen for tyk. Men gir et vitamin tilskud så han er dækket ind. Alt i alt et super godt foder efter min mening

mvh. Tinna

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har da
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 10:22

forresten også brugt Fiber P, rigtig lækkert.

Jeg brugte det som et aften snack måltid til hesten.

Bimboe

Godt Nytår til alle...

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

Har du overvejet en Homøopat?
www.homeotreat.dk

0
0
Svar på denne tråd

tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 10:26

hey... tak for kommentarne... det gør ikke så meget at det er dyrt, bare det er noget han vil spise, og at det dækker det ind han skal have

KNUS May Og Triple x

0
0
Svar på denne tråd

Leisure mix
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 12:30

Jeg har kun erfaring med Leisure mixen - har været yderst tilfreds. Jeg synes ikke, at prisen på den er så slem, da hesten ikke behøver samme mængder som andre produkter. Så selv om andet kan have en lavere kilopris, udjævnes det jo hvis hesten skal have tilsvarende større mængde for at være dækket ind..

Mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 12:32

Også prøvet Leisure Mix, Sixteen + og Build Up. Rigtig gode produkter, men dyrt i længden..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

Kun godt
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 13:23

Jeg kan også kun anbefale det.Har aldrig haft så flot en hest som efter jeg skiftede til brogården. Har brugt Build up og Pasture mix. Er nu på Leisure mix og vitamin tilskuddet Sure Limb.

Hvis man skal sige noget dårligt er det, at ikke alle deres rådgivere ved hvad de snakker om og de ikke kan svare på alt om deres produkter.

Og at der er meget spild ved at bruge Sure Limb èn, da det er pulver også selvom man prøver at binde det med vand eller olie til foderet.

Men kvaliteten af foderet fejler absolut ikke noget.

Synes det er det bedste jeg har prøvet.

Rid på det bedste - Rid frederiksborgheste ;-D
0
0
Svar på denne tråd

brogaarden
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 15:31

Jamen jeg kan kun slutte mig til de andre. Min hest ser også super godt ud efter jeg skiftede til deres produkter. Ja, det er dyrt. Men det er også virkelig god kvalitet. Man får næsten selv lyst til at spise det

Weezer

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  17-01-2006 21:33

tak for hjælpen alle sammen, vil prøve det så, det kan jo kun siges at have fåedet ros af jer

knus may

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-01-2006 11:05

Hej

Jeg er så en af dem der har dårlige erfaringer med brogården..

Brugte i mange år Pasture mix til mine, men de kom desværre i vitamin mangel af det og måtte behandles for dette.

Derefter brugte jeg travo i nogen tid, men hestene ville ikke have det!

Så skiftede jeg over til brogårdens ungheste foder og til fase ? (kan ikke lige huske hvad den hed) Dette fungerede heller ikke.

Jeg har nu skiftet til Tjørnehøj mølle, og nu er mine heste dækket ind og det koster nøjagtig det halve.

Så tommelen ned til brogården

Og op til Tjørnehøj mølle

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider