Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Handelsundersoegelse
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 12:32
Hej

Har kigget paa en pony, den er handelsundersoegt i August 2005, helt ok. den har gaaeti loesdrift siden, og er ikke redet de sidste 3mdr.
Mit ? er... skal jeg faa lavet en ny handelsuns. eller kan jeg regne med den fra august??
Haaber paa godt raad...
May
0
0
Svar på denne tråd

Afhænger af prise
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 13:40

Det afhænger efter min mening af ponyens pris. Skal du give 10000 for den, ville jeg nøjes med undersøgelsen for august. Skal du derimod betale meget mere for den, ville jeg ofre undersøgelsen - også med henblik på at få dyret forsikret.

/Mai-Britt

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 13:47

det kommer jo også an på hvor meget du stoler på sælger! og hvor meget du stoler på den dyrlæge der har lavet den.

jeg ville nok få lavet en ny, der kan ske meget på et halvt år, og hvis man skal se meget skeptisk på det, så ved du ikke om den hvordan den handelsundersøgelse er forgået.

så få lavet en ny, og sørg for at være til stede når den bliver lavet, og lad være med at vælge sælgers dyrlæge. vælg en der arbejder for dig og som du stoler på.

jeg mener at man altid skal få lavet en handels undersøgelse, (og evt. få taget røngent billeder alt efter hvad hesten skal bruges til) det er jo lige meget om hesten koster 4000 eller 40.000, man knytter sig jo til hesten, og vil for det meste gerne kunne ride og ha hesten i mange år.

håber det går i orden. hilsen nina

0
0
Svar på denne tråd

Gode raad
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 14:32
Tak for jeres gode raad... tror vi laver en ny undersoegelse.

Har lige et tillaegs-spoergsmaal...

Hvis man faar ponyen hjem paa proeve 1mdr, skal jeg betale hele beloebet med det samme eller hvordan goer man ?

May?
0
0
Svar på denne tråd

indbetale til lukket konto
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 14:46

Hejsa.

Man kan evt. sætte beløbet ind på en lukket konto, som kan frigives efter handel efter en måned.

Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider