Min unghest er også meget glad for at sneen og frosten er væk
(han har jo måtte gå lisså forsigtigt på folden, og er blevet redet skånsomt af hensyn til føret.)
Så glad er han, at han tog sig en ordentlig bukketur med mig i går - er ellers meget rolig og fornuftig af en 5 års at være (halvt oldenborg) 
Jeg plejer normalt at kunne sidde fast - men ikke i går! Ned måtte jeg, og bide i græsset
(slog mig heldigvis ikke). Dyret var lige ustyrligt bagefter (kunne stå stille eller bukke - intet midt imellem), så vi måtte en tur ind på ridebanen og krudte af 
Dét gjorde han så, vældigt! Utroligt, så højt op en hest kan få bagbenene!
Nåh, men da han var færdig, kom han hen til mor som for at sige:"Nu er jeg færdig - skal vi træne?" 
Så det gjorde vi. Men hold da op, det tog lang tid inden mine lår holdt med at ryste.
Og nej, jeg er bestemt IKKE vant til at ryge af. Er røget af ham 1 gang før, og max. 5 gange i alt i de 5 år, jeg har redet.
Er noget øm i skroget i dag. Næste gang bliver han krudtet af, INDEN jeg sætter mig op - i hvert fald indtil jeg ser, om den energi er kommet for at blive!
Gitte
P.S. Man når lige at tænke:"Det var dét - ny hest!" Meeen, som min mand siger (han rider IKKE!!!
):"Man kan jo ikke blive sur på en hest, bare fordi den er glad!" JA, TAK - men det er jo ikke DIG, der skal prøve at holde sig fast, vel?
P.P.S. Gucci blev hverken straffet eller skældt ud, tværtimod fik han nus på mulen, da vi var færdige. Han er trods alt en MEGET sød unghest