Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hestens Urtehave - 2 urteblandinger?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 13:27

Kan man godt give hesten 2 forskellige slags urterblandinger på samme tid i maden..?

Jeg tænkte på "Mix mod hoste og allergi" og "Hovopbyggende Mix" (fra Hestens Urtehave), altså en spsk. af hver i maden.. Det sker der ikke noget ved, eller?

Ville bare gerne være sikker, da min hest har problemer med at der sidder slim/snot i halsen på hende, og hun har svært ved at hoste det op.. + hun har lidt svage hove..

Nogen der evt. har erfaringer med disse to urter? Gode/dårlige?

Godt Nytår

<3 Winnie & Tøsen <3

>> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care <<

Mindre hingst søges/lånes til bedækning af min oldenborg hoppe i 2006 -se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Spørg Hestens Urtehave
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 13:59
de har forstand på det

Ingen er både ærlig og fjendeløs.

(Carl Erik Soya)

0
0
Svar på denne tråd

Takker..
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 16:06

Takker, det vil jeg prøve..

Men er der ingen der har prøvet disse to urter.. ?

Godt Nytår

<3 Winnie & Tøsen <3

>> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care <<

Mindre hingst søges/lånes til bedækning af min oldenborg hoppe i 2006 -se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

flere urter
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 14:40

Hejsa.

Jeg har før brugt flere urter og urteblandinger samtidigt, men aldrig uden at spørge producenten først, om det er OK. Der KAN jo være noget modsatvirkende i to forskellige blandinger.

Spørg hos Hestens Urtehave, de er utrolig søde til at svare og følge op på spørgsmål.

Held og lykke med det.

Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

LeneG..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 20:40

Ja, det har du ret i. Tak for svaret.. Vil kontakte Hestens Urtehave.. :)

Godt Nytår

<3 Winnie & Tøsen <3

0
0
Svar på denne tråd

Hos Hestens Urtehave
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 21:54

kan man få lavet specielle blandinger der passer til ens behov (for en lille merpris), så du kan højst sandsynligt få dem til at lave en blanding der passer til din hests behov.

Linda.

Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb

Medlem af FHK, HGK og pylreklubben

hestensurtehave.dk/

0
0
Svar på denne tråd

vores araber
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 15:25

får 2 bla fra Hestens urtehave. Hun får det mix imod forfangenhed og den der styrker immunforsvaret. det har vi haft rigtig stor succes med.

Kan kun anbefale deres urter

Hilsen

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider