hej
Nu må det snart være nok, er ved at være træt af ikk at have været ude at ride på min dejlige hest Donna ret meget her i december... For først stod hun i starten af december med en del muk, som hendes ben ikk ku tage, så hun var temmelig hævede og lidt øm...
Så kom juleræset over mig så hun fik nogle dage fri fra mig.. men nu den sidste uge troed jeg vi rigtig ku komme stille igang igen, men nej nu er hun overhovedet ikk det der ligner rengående på bagparten... Hun har slet ikk lyst til at trave og når jeg trækker hende skal jeg næsten slæbe hende afsted... Og tro mig det ligner ikk hende , for hun er normalt en dame med masser af energi.. ja hun er næsten ikk til at stoppe nogen gange...
Jeg har fundet ud af at der er noget galt med en muskel i hendes højre-baglår, den er helt stiv og hård.. Er pågyndt at massere hende med noget hot and cool og holder hende så lidt bevægelse ( i skridt vil jo ikk overanstrenge hende ).. aner ellers ikk hva jeg ska gøre lige nu.. Håber bare snart det går over.. 
Jeg trængte også bare lige at komme ud med det.. håber i kan bære over med mig...
Godt nytår til jer alle