Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

nu må det snart være nok :-(
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 15:28

hej

Nu må det snart være nok, er ved at være træt af ikk at have været ude at ride på min dejlige hest Donna ret meget her i december... For først stod hun i starten af december med en del muk, som hendes ben ikk ku tage, så hun var temmelig hævede og lidt øm...

Så kom juleræset over mig så hun fik nogle dage fri fra mig.. men nu den sidste uge troed jeg vi rigtig ku komme stille igang igen, men nej nu er hun overhovedet ikk det der ligner rengående på bagparten... Hun har slet ikk lyst til at trave og når jeg trækker hende skal jeg næsten slæbe hende afsted... Og tro mig det ligner ikk hende , for hun er normalt en dame med masser af energi.. ja hun er næsten ikk til at stoppe nogen gange...

Jeg har fundet ud af at der er noget galt med en muskel i hendes højre-baglår, den er helt stiv og hård.. Er pågyndt at massere hende med noget hot and cool og holder hende så lidt bevægelse ( i skridt vil jo ikk overanstrenge hende ).. aner ellers ikk hva jeg ska gøre lige nu.. Håber bare snart det går over..

Jeg trængte også bare lige at komme ud med det.. håber i kan bære over med mig...

Godt nytår til jer alle

VØLUND OG BELLA DONNA

0
0
Svar på denne tråd

og du...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 15:38

Og du har ikke overvejet en dyrlæge?

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:20

jeg ved ikk lige om jeg har overvejet en dyrlæge endnu... Men har overvejet en rigtig massagebehandling til hende...

VØLUND OG BELLA DONNA

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:27

du kender vel din hest bedst, men var det min, der pludselig blev så dårlig som du beskriver havde jeg holdt mig lannngt væk fra at massere selv eller noget det overhovedet ligner dette, så havde jeg nok ringet efter dyrlægen så det kunne tages i opløbet, men som sagt, du kender hesten bedst og jeg ved jo ikke om den har haft problemet før...god bedring til hesten og godt nytår.

Hilsen Pernille L.

Mendacem memorem esse oportere

0
0
Svar på denne tråd

Jo dyrlæge er godt
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 16:29

Men Mysir er bedre. Prøv dette link

www.mysir.dk

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D

Sadelmageren ! Hils på Maxi , måske er han hjemme
Monty Roberts Hatten af og tør fødderne fø
0
0
Svar på denne tråd

Kender godt følelsen
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 17:21

Har lige haft kyssesyge og måtte ikke ride i lang tid. Da jeg så endelig fik lov til at ride havde jeg kun været igang i 2 uger da min hest Charly blev syg.. Og nu må han ikke rides før om 3 mdr.. Så kender godt følelsen og den er bare trælst..

Kan ikke rigtig give dig nogle råd da jeg ikke kender din hest eller noget om hvordan den er, men nogen gange må man bare følge sit instinkt.

Storm

0
0
Svar på denne tråd

¤hej for dig og hej for mig¤
Forfatter: 
Dato:  31-12-2005 22:15
ja.. det er trist.. min pony har måske lige fået seneskade.. dyrelægen har været der, og hun ved ikke ehlt hvad det er endu..

:-D Rigtige ryttere rider Connemara :-D

Hesten er bare venlig at lade rytteren komme

:Pover et spring først :P

0
0
Svar på denne tråd

træls :o(
Forfatter: 
Dato:  01-01-2006 02:08

Min part var også syg her i dec pga asma...vi vidste ikke helt hvad der var i starten med ham, han begyndte bare at ikke ville rides, og viede væk fra hovedtøjet...men da han en dag efter træning pustede så meget og slet ikke kunne komme til pusten på normalvis dvs skridt blev der tilkaldt dyrelæge og han fik konstaret asma og fik naturligvis noget imod det - 5 dage snere hostede han i 45 min og dyrelægen måtte igen tilkaldes - han fik da konstaret både asma og bronkitis :-( Og så fik han noget der var endu stærkere - det er heldigvis begyndt at virke og da jeg red ham første gang igen d 19 dec gik han helt normalt UDEN at puste vildt efter træning så det var bare skønt :-) Og nu går det super godt...

M.V.H
Tine

GODT NYTÅR

**Vær dit eget ikon**
(") (")
('.' )
(")-(")

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider