Hejsa.
Jo du har da fuldstændig ret, jeg ved ikke, hvad jeg har tænkt på...!! Der er da egentlig ALT for meget FE i...!! 
Jeg bruger selv Foderplan Hest og fordøjeligt råprotein og kender desværre ikke forskellen eller udregningsformlen. Så det kan jeg ikke hjælpe med. Hvordan er sammenligningstallet for hø, super og hø, ekstra i forhold til de 67,7 gram/kg. i Sund Hest?
Er det hø? Jeg troede, det var wrap! 85% tørstof i hø er vist noget af det mindste, det må være, ikke? Er det lagerfast? Normalt siger vi, at hø skal have en tørstofprocent på over 85% for at være lagerfast og undgå skimmelproblemer.
Jeg har læst i Nanna Lutherssons foderbog, at proteinindholdet i hø helst skal være 7-9% - ved for høje værdier får hesten nemt for meget protein i den samlede forderration. I wrap er tallet 9-11%, og derfor troede jeg, at det var godt, tørt wrap.
I forhold til FE/kg. hø skriver Nanna Luthersson, at man skal tilstræbe ca. 2 kg. hø/FE - hvis det er lavere får hesten ikke træstof nok i foderet, og er det meget højere er næringsværdien for ringe. Tilsvarende tal for wrap er 2-2,5 kg. wrap/FE.