Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

levertran
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 01:20
Er der nogen der vd hvor meget levertran man skal give en hest på ca 400 kg pr dag?
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd

øh....
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 13:08
hvorfor vil du give den levertran ?

Karina.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg køber...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 13:40
Jeg køber nogle specielle hestebolcher med levertran i. Så skal man kun give dem 2 om dagen så har hesten/ponyen fået nok levertran.
Knus
Sasha
P.S. Hvis du vil vide hvor man køber dem og hvad de koster så send en mail.
0
0
Svar på denne tråd

Animalske fedtsyrer
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 13:53
Jeg har en gang givet levertran og jeg gav 2 hættefulde (fra dunken) hver dag. Om det havde nogen efekt ved jeg faktisk ikke, men det siges jo at man giver det for at styrke immunforsvaret, for at give hesten flere proteiner, for at smørre ledene???

Men hvorfor give et kost tilskud med animalske fedtstoffer, som er total unaturligt for vores normalt plante ædende dyr, når der findes så meget godt foder til vores guldklumper i dag? Så vil jeg hellere anbefale at du giver din hest et par fed hvidløg om dagen, det styrker også immunforsvaret. >o<
0
0
Svar på denne tråd

Specielt til heste...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 23:13
Vi har en shetlænder i vores rideklub som får noget der hedder Tran. En dunk vi køber i vores foderforretning. Han får en spiseskefuld hver 2. dag. Prøv at spørge i din lokale foderforretning, de må have noget som er specielt velegnet til heste, og de kan sikkert vejlede dig i doseringen... Tror nemlig det svinger meget fra mærke til mærke af produkterne...

Grunden til at shetlænderen får det er, at hans pels har været meget dårlig de sidste par vintre, men i denne vinter har den virkelig været flot. Han har overhovedet ikke kløet den i stumper og stykker, som han ellers plejer at gøre. Det er først begyndt nu, men det skyldes nok mest af alt, at han fælder ekstremt li for tiden...

Knus Tine :-D

I kan se billeder af min super haflingerhoppe på min præsentation og husk li at smide en hilsen i gæstebogen :-D

Transportgamascher købes, ska passe til en haflinger, få mere information her: Markedspladsen

Haflingerhingst søges til bedækning, få mere information her: Markedspladsen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider