Hej Trine
Du skriver også at du gerne vil have noget til at hjælpe med muskelopbygning...
Min søsters hest er også temmelig tynd - har altid været det - og den er virkelig GENNEM-TJEKKET. Hver gang dyrlægen var på rideskolen kiggede han tænder efter på den og tjekkede gødning - ren service - + den har fået ormekur når der var behov + fået taget blodprøver. Den fejler intet!! Men tynd, det er den.
Han er nu 7 år gammel (11/8-96) og først nu begynder han at blive pænere.
Han har også fået lagt alverdens foderplaner med det resultat at kg. raslede af ham! Så nu er blevet fodret efter vor bedste overbevisning med hø eller lucerneprodukter fra DanGrønt, Team Müsli fra Tjørnehøj Mølle + Elysel fra Pharmaka(de orange produkter i rideudstyrsbutikker)
Elysel er E-vitamin og selen + at det medvirker til at opbygge muskler.
Hesten er hele tiden blevet redet - mere eller mindre seriøst, da min søster har haft lidt svært ved at tage sig sammen...

Men den har gået på fold flere timer hver dag.
Nu har jeg fået hesten over til mig, for at ride den, da det er meningen den skal sælges. Og fra i fredags og til nu, synes jeg faktisk den er blevet pænere og se på - men om det er synsbedrag?
Nu får han morgen og aften 1 kg. havre, 1/4 kg. valset byg, 1/4 kg Team m. 1 ske Elysel. Til middag får han så 1/4 kg byg ekstra + hø og gulerødder om aftenen.
Håber det er noget du kan bruge....
Hilsen TIna