Suk, nu gik det lige så godt... Og så finder jeg ud af, at tøsen har sur stråle!
Hun har ikke kunnet finde ud af at løfte ben, og har prøvet at sparke, mister balancen, væltet, sat sig ned osv, så jeg skal ærligt indrømme at hovplejen har været begrænset - simpelthen fordi jeg ikke har kunnet holde 600 kg, der vælter over i mig! Men i løbet af den sidste uge er det bare gået så godt - hun er "kun" væltet to gange, fordi hun lægger vægten i den side jeg løfter, men hun har frivilligt løftet og uden at sparke. Men altså, vores manglende kunnen har nu forårsaget en lidt ømfodet madamme...
Nu er jeg så lidt i tvivl om, hvordan jeg ser, hvornår strålen er frisk igen? Er der nogen der kan forklare hvordan en frisk hov ser ud i forhold til en ramt af sur stråle?
Hun er i behandling med Blue Hors sur stråle buster, og jeg sørger dagligt for at underlaget er helt tørt, men hun har trods alt stået inde nogle måneder uden at få rengjort hovene rigtigt.
Og jeg påtager mig hele skylden, men kan fortælle at det går rigtig godt med hovrenseriet nu

Hun halter heller ikke...