Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hævelse på forben
Forfatter: 
Dato:  14-12-2005 20:09

min hoppe kom ind fra fold den anden dag, med en flænge på ca 3-4 cm lang, og ca en halv til en hel cm dyb, der er en rimelig stor bule uden om flængen, og benet har været hævet os, og er det stadig lidt..

jeg vasker benet i sæbevand, og smøre hot cool på fra blue hors, og lar hende stå med bandage på til næste morgen, det hjælper på hævelsen...

det er nu trejde dag hun kører på det, hun virker ik halt, måske meget lidt urentgåenede der ik beyder noget...

hmm hva vil i gøre, synes i der skal dyrelæge til...

Elsk hesten som den er, det er ik parpirene, du skal ride på..

0
0
Svar på denne tråd

hævelse på forben
Forfatter: 
Dato:  14-12-2005 20:50

Man skulle tro at det var min vallak du skriver om...

Det samme skete for min hest for ca 2 uger siden. Jeg har snakket med min dyrelæge og han siger at man skal holde det rent hele tiden, og han sagde at der godt kunne gå op til 3 uger før det lukkede sig.

Jeg gør det at jeg vasker det i varmt vand hver dag, og så lægger jeg et lille stykke gage på og så en selvklæbene bandage som han har på hele dagen også på fold.

Jeg tager bandagen af når jeg kommer ud til ham, jeg rider ham også uden så det lige kan få lidt luft.

Håber du kan bruge det til noget ellers ring og spørg din dærelæge...

Hilsen camilla...

0
0
Svar på denne tråd

oki, jeg vil
Forfatter: 
Dato:  14-12-2005 21:11

så ik ride hende, da jeg er bange for såret altid går op, når det nu skal hele, og hun så samtidtig er hævet...

Elsk hesten som den er, det er ik parpirene, du skal ride på..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider