Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Eggersmann
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 08:59
Er der nogle der har erfaring med dette foder
0
0
Svar på denne tråd

ja det har jeg...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 10:20

Min Oldenborg vallak får eggermanns high energy som suplement i hans hestepiller...og jeg skal love for at det sparker "biib"

Nu ved jeg ikke om det er ekstra energi din hest mangler ..og jeg kan jo så kun stå inde for denne ene variant...

Med venlig hilsen

Pia Sønderholt

Salg af billig, 100% ren, hvidløgspulver pris: 45,- /pr. kg.

og kvalitets urteblanding til hoste-heste og nervøse/stressede heste pris: 125,- /pr. 500g.

Kontakt mig på: 50573048 eller E-mail: soenderholt@mail.tdcadsl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Glad for det
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 12:58

Det er det foder jeg har været mest glad for. Nu har jeg 2 heste og 1 pony der lever af Eggersmann's Kräuter müsli. Heste skal bare have 1 kg dgl for at være dækket ind og ponyen 600 gram. Der er masser af urter i, det dufter herligt, og mine heste har aldrig set bedre ud. De får så gulerødder og lucerne samt masser af wrap ved siden af, men det er billigt foder i mine øjne, og mine heste mangler overhovedet intet, de har super pels, super hove og masser af energi. Så det får de varmeste anbefalinger herfra.

Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

vil ik æde det
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 16:34
Jeg har købt følpillerne til mit føl, men hun nægter at æde dem..også efter 3 dage :(

stald KenTri
dsp med hjerte og vilje

dsp. dansk smuk og powerfull

0
0
Svar på denne tråd

da looksen
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 09:47

havde været syg, og tabt sig meget. Så fik jeg anbefalet at bruge eggersman sammen med Bio-Mos(Brogården), og det hjalp forholdsvis hurtigt...

Camilse og Looksen

Kig ind på www.camilse.dk og se billeder fra bl.a. landsstævnet i september i NFKR, eller distriktstævnet i SYK.

Kig også ind hvis du mangler noget udstyr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider