Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

tilskudsfoder
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 18:18

Jeg har været så heldig, at jeg har fået to spande med hybenpulver (tilskudsfoder) foræret af mit arbejde.

Der skulle være en del vitamier og mineraler i osv. Så vil jeg lige høre, om der er nogen der har erfaring med dette produkt? (kan ikke huske navet)

Er det noget jeg kan begynde at give min hoppe? Hun er nemlig lige begyndt at komme i træning igen.

Håber nogle vil svare

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 19:01

jeg kan lige tilføje, at min hoppe får wrap og ca. 1,5 kg müslifoder om dagen. Så er det en god ide at give hende det der hybenpulver oveni?

0
0
Svar på denne tråd

Hybenpulver
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 19:13

er jo en masse c-vitamin, og altid sundt. Så det kan du sikkert godt give et mindre tilskud af, dog ved jeg ikke om det er noget du skal give hele tiden, eller om det kun skal være i perioder.

Hybenpulver er lidt dyrt og købe, så du er heldig du har fået det.

Bimboe

Glædelig Jul...

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

Har du overvejet en Homøopat?
www.homeotreat.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 19:25

Tak for dit svar.

Jeg har selv tænkt på, at give hende mindre end hvad der står i brugsanvisningen. Der er jo en del vitaminer og mineraler i det foder hun får.

Ja, jeg var heldig, at jeg kunne få det gratis

0
0
Svar på denne tråd

Hyben...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 20:17

Hej...

Jeg ved at hyben skulle være rigtig godt for ledene både ved mennesker og dyr. Min mor har i en overgang taget hyben, fordi hun har "slid gigt" i knæenen. Hyben gør det at det går ind og smør ledene, lidt ligesom fiskeolie - jeg ved dog ikke hvad forskellen helt er på de to ting.

Men som nogle af de andre også har sagt, så er der jo masser af c-vitaminer i så det er bestemt ikke noget du skal være bange for at give den, dog kun i små mængder, og i korte perioder.

mvh. anni

0
0
Svar på denne tråd

Hybenpulver
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 23:32

Jeg har gode erfaringer med hybenpulver. Det er et rent og naturligt c-vitamin tilskud. Du er super heldig, at have fået det!

Hvis jeg var dig ville jeg give din hest det som står på brugsanvisningen, da man aldrig kan få for meget c-vitamin i vinterperioderne. Så har hesten lidt mere, at stå imod med hvis en forkølelse eller virus skulle komme til stalden.

DSP hoppe til salg- se min præsentation!!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 08:06

Tak for alle svarene!

Så vil jeg gå i gang med at give min lille hyp noget hyben

Men igen, tak

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider