Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Godt følfoder
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 10:44

Nogle som vil anbefale noget godt følfoder som kan fås på fyn, gerne nordfyn?

Det er til mit DSP-føl, som jeg ikke har haft så længe og som skal fravænnes fra sin mor snart.

KH Line

0
0
Svar på denne tråd

Brogaardens
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 12:25

Fase I får mit 8 måneders føl. Hun ser godt ud, og hun er helt vild med foderet. Det er dog ikke den billigste løsning, da det er kvalitetsfoder.

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Pavo har et godt følfoder
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 12:52

Det er af høj kvallitet så følle får hvad han skal bruge og det minsker risiko for vokseproblemer som OCD,.

Foderet fås også på fyn og du kan se nærmeste forhandler under www.pavo.dk

Pavo veolenbrok som foderet hedder er unikt og det er ikke dyrt.

mvh l

0
0
Svar på denne tråd

TM Super Plus
Forfatter: 
Dato:  03-12-2005 14:32

Hejsa.

Tjørnehøj Mølle Super Plus er til plage og ungheste. Jeg bruger det selv og er godt tilfreds.

De fleste producenter har et foder, som er velegnet til føl og plage - tag et kig i din foderstof!!

Med venlig hilsen
Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd

TM super plus.
Forfatter: 
Dato:  03-12-2005 17:19

Ligesom Lene G siger så er TM superplus rigtig godt.

Og det passer godt til alderen på din pony, dog er det også til ungheste. Min tante og onkel har fodret med det, og deres ox hingst så rigtig fin ud

Hilsen Mette og hendes elskede Balou, og Selando<'3

0
0
Svar på denne tråd

Men Pavos hejmmeside er IKKE
Forfatter: 
Dato:  03-12-2005 20:07

særligt oplysende om mineralindholdet i følfoderet - jeg kan ikke finde det på hverken den danske eller hollandske hjemmeside.

Og desværre er der det samme kobber, zink, selen problem som i Hippolyt, Spillers og Havens - i den af blandingerne som jeg lige tjekkede for mineraler...Så brug noget der er tilpasset danske forhold.

Eva

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger Hippolyts
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 10:06

-følfoder. Det er jeg meget tilfreds med, og føllene eeelsker det. Når de skal vaccineres bliver der taget blodprøver, for at se om alle disse mineraler er som de skal være (det har de nemlig altid været på min hoppe, mens hun har gået på hippolyt).

Mvh Anette

Lauge´s E´jaaz - Wisnu Estopa Of Tas
0
0
Svar på denne tråd

Føl som ik vil spise føl mad
Forfatter: 
Dato:  10-12-2005 17:54

HJÆLPPP

Jeg har et norbakker føl på 7 måneder og han er taget fra moderen i lørdags den 3/12-05 men han vil ikke regtig spise det valset haver og føl fodret som jeg har købt i HF fodre i hårlev er der nogle der kan give mig et regtig godt råd om havd jeg skal gører??

Det er første gang at vi har en så lille hest i vores stald men han er bare så dejlig

er der nogle som kan hjælpe mig er de MERER end velkommen til at skrive til mig på min mail som er

sanne.johansson@ofir.dk

mange Vrinsk fra Sanne

0
0
Svar på denne tråd

følfodder
Forfatter: 
Dato:  11-12-2005 00:59

Hejsa'

Det er ikke usædvanligt at et ny-fravænnet føl bliver lidt stresset og ikke vil spise et par dage. Sørg for at han får RIGELIGT med hø, og prøv evt. Havens følpiller - dem har jeg endnu ikke oplevet et føl som ikke ville have. Eller, st. hippolyt's Fohlengold, det er også super godt og lugter lidt sødligt, det minder måske føllene om modermælken, så det spiser de som regel også rigtig gerne.

Held og lykke med følbassen

Frieserstald Birkely

- når det skal være

en rigtig frieser !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider