Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hestemassage
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 15:38

Er der nogle der har erfaring med det til deres hest? Jeg har en seniorhest der i om vinteren har tendenser det at blive noget stiv. Vil det være en ide i denne situation ?.

0
0
Svar på denne tråd

JA !!...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 15:48

...hvis altså bare hesten kan slappe af og nye det det kunne min oldenborg vallak desværre ikke..

Med venlig hilsen

Pia Sønderholt

Salg af billig, 100% ren, hvidløgspulver pris: 45,- /pr. kg.

og kvalitets urteblanding til hoste-heste og nervøse/stressede heste pris: 125,- /pr. 500g.

Kontakt mig på: 50573048 eller E-mail: soenderholt@mail.tdcadsl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Min får massage hver 14 dag...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 17:57

Da han er en noget "JEG-ejer-min-boks" hest, ja så tog det lige lidt tid før ham og "massage-dullen" svingede sammen

Nu slapper han af, og NYDER det rigtigt meget.

Jeg bruger det for at få tjekket op på, om han er øm specifikke steder. Medoc er nemlig noget af en hård hund, så han giver sig ikke selvom det gør ondt.

Så feks. var det massøren som først kunne fortælle mig, at min sadel var begyndt at klemme ham - Medoc gav sig ikke på nogle måder, når jeg tjekkede hans ryg, men når massøren gik i gang, ja så gav han sig. Nu er sadlen rettet, og nu er der ingen ømhed - og en meget bedre gående hest ovenikøbet

Min massør er selv rytter, og rider på middelsvært niveau - så hun kan faktisk udfra hvor han viser tegn på ømheden e.l., sige hvad jeg træner meget for tiden, og om det er i orden eller ej.

Så både hesten og jeg er glad for "massage-dullen".

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider