Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Valg af "muskel"-tilskud..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2005 19:59

Hejsa..

Jeg vil i forbindelse med at jeg flytter min hest, og går fra udelukkende at ride ture, til at ride mere dressur og mindre ture give hende et tilskud, ikke for at hun skal få hurtige muskler, men for at undgå stivheder, der kan komme selvom hun bliver redet fornuftigt og bliver startet stille op..

Selvom hun bliver redet nu, vil det jo være en anden måde hendes muskler bliver brugt på..

Jeg ved bare ikke hvilket produkt jeg skal bruge.. Jeg har førhen brugt Vitamin E + Selen fra St.Hippolyt, men synes det virker mest som muskelopbyggende, og synes jeg bliver en anelse forvirret over at læse om det på deres hjemmeside..

Så har jeg fået anbefalet Hyben tilskuddet fra Blue Hors, men det kender jeg slet ikke til..

Det kan være andre kender til gode produkter.. Ved godt det er vigtigt at skridte godt varm, i det hele taget varme godt op, samt variere træningen, men det kan ikke undgåes der kommer en smule stivhed.. Hesten er 13 år og redet jævnligt og i nogenlunde form..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan
Forfatter: 
Dato:  15-11-2005 20:04

Anbefale Muscle Base fra Cavalor...

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

Equitop Myoplast
Forfatter: 
Dato:  15-11-2005 20:46

-som Marstall forhandler er rigtigt godt mod stivhed, og skulle også være muskelopbyggende.

Min bliver mere smidig og bedre gående i de perioder den får det. Jeg bruger det normalt 3 uger op til større stævner.

Tine

0
0
Svar på denne tråd

121553545
Forfatter: 
Dato:  15-11-2005 20:54

Mange bruger steoider - svineri!

Tænk hvordan mennesker bliver af det stads.. De får også nemmere blodpropper og forhøjet blodtryk.. Og et sindssygt temperament..

Jeg kender ikke de der produkter, men håber ikke det er sådan nogle... Steoider kan købes på DLG

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-11-2005 21:07

Tak for svarene, sad lige og læste om produktet fra Marstall, det lyder til at være et godt produkt, desværre er der bare ikke nogen der forhandler det i nærheden af mig..

Kunne ikke finde noget om produktet fra Cavalor..

Hvordan ligger priserne på produkterne, ikke at det er afgørende, men det spiller da ind..

0
0
Svar på denne tråd

Lidt mere..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2005 21:22

Sidder lige og kigger på Blue Hors' hjemmeside.. Havde slet ikke Blue Hors E-amino i tankerne.. Men det er måske mere til rigtig hård træning..

I det hele taget er Blue Hors produkterne så gode.. Mener er de ikke meget kunstige, altså ikke naturligt, eller er det fordi det er i pulverform..

Mener jeg er jo meget glad for deres Feed Support, men den er jo også flydende.. Men det er måske bare mig..

0
0
Svar på denne tråd

Marstall...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2005 21:45

Du kan vist få Marstall til at sende, prøv at ringe til dem. Det koster mellem 5 og 600,- for en bøtte. Det rækker vist til 30-40 dage... Som jeg skrev holder jeg pause, så jeg ved det ikke helt præcist...

Tine

0
0
Svar på denne tråd

Cavalor koster
Forfatter: 
Dato:  16-11-2005 13:43

ca 350 kr for et kg, og de skal have ca en skefuld om dagen. Det gode ved Cavalor er, at du kan bruge det efter behov.

Jeg bruger det eks. 3 dage inden og efter stævne, og de første 14 dage ved en genoptræning..

Jeg fik det anbefalet ved min dyrlæge efter et nyreslag..

Her er et link til noget Cavalor, og du kan finde mere på Google

www.cavalor.com/downlo...S_2004.pdf

Det er en PDF fil, så den er lidt tid om, at hente ned, men der står en del, om deres produkter

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

E-amino
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 08:06
Min hest får E-amino hver dag. Hun har - siden hun var unghest - ind imellem problemer med for høje muskelværdier (nyreslag). Vitamin E og selen er netop godt i sådanne tilfælde.

Hvor skal Laika hen og stå?

Jannie
www.nokke.dk
[ webdesign og grafisk arbejde ]

3 ÅRS OLDENBORGVALLAK SÆLGES - SE MIN PRÆSENTATION
0
0
Svar på denne tråd

Solanum
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 08:41

Der er også et par solanum produkter som kunne være interessante, jeg afprøver i øjeblikket det som hedder Performance.

:Pia

fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

OptiHorse bare billigere...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 10:00

Hej,

Bare til info - muskelprodukterne (og mange andre) fra BlueHors kan I købe hos Optihorse til langt billigere penge. Det er samme produkter, bare i original emballage/etikettering.
Det er jo altid rart at spare ikk´?

Hej-hej !

0
0
Svar på denne tråd

Conni og Laika
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 10:23

Conni hvis du sender en besked over besked center, hvor du bor, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med Equitop Myoplast, da jeg er konsulent for Marstall.

Venligst

Jeanie
- Travfolk er fagfolk -

0
0
Svar på denne tråd

Jannie..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 19:08

Hejsa..

Leika skal stå i Rødekro..

Det er netop Vitamin E og Selen jeg ved er godt, har prøvet det fra Hippolyt før.. Vil nemlig helst undgå pulver tilskud.. Leika hesten har jo sine ideer.. Hehe..

0
0
Svar på denne tråd

urter??
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 19:38

jeg giver min hest muskelopbyggende urter fra www.hestensurtehave.dk og det virker rigtig godt på ham... ½kg. for 150kr.

Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
0
0
Svar på denne tråd

pris??
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 12:23
hvad koster equitop Myoplast?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider