Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Føl og foder, hvor tidligt?
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 12:12
Hvor tidligt skal et føl begynde og have almindeligt foder? Og skal den have noget specielt indtil den har en vis alder? Håber der er nogen der kan svare da jeg ikke har den største erfaring med føl.
*** De skønneste ponyer hjemme nu ***

{> {> {> {> {>

0
0
Svar på denne tråd

følfoder ftra 1 md gammel
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 12:19
vi giver veulenopfokkeln fra føllet er 1 md-6 mdr derefter veulenbrok til 2½ år se under http://www.pavo.dk der kan du læse hvem der er foderforhandler nærmest dig. --- pavoforhandler østjylland
Hilsen

Clara, Cici

og

Klat Mølle Perle

Hvis du har en haflinger og bor i østjylland så kontakt mig!
haflinger og friesere
0
0
Svar på denne tråd

føl og foder
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 13:00
Hejsa. Føl skal jo senest til at have sit eget foder, når de skal fravænnes, men helst før. Måske fra de er 2-3 mdr. Derfør vil du nok se, at de piller lidt i morens foder, allerede fra de er få dage gamle. Føl har særlige behov for protein, calcium, fosfor og mineraler, så foderet og fodersammensætningen er ret vigtig. mvh. Lene
0
0
Svar på denne tråd

foder...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 13:05
Jeg har prøvet at give ham en lille smule af morens foder, netop fordi han har været så nysgerrig ang. foderet.. men hun har skubbet ham væk når hun selv spiser. Jeg prøvede så at give ham lidt selv og han vil meget gerne spise det.. men hvor meget skal han have? og han skal vel vænnes til det stille og roligt... lidt af gangen? Han er jo trods alt ikke ret stor...

{> {> {> {> {>

0
0
Svar på denne tråd

føl og foder
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 13:13
Hejsa. Hvad er det for en hest/føl, vi taler om? Race, alder osv. Som du siger, kan du jo bare starte med en lille smule i føllets egen krybbe eller i en spand/vaskebalje e.lign. Du kan jo evt. købe rigtigt følfoder til føllet. Mvh. Lene
0
0
Svar på denne tråd

føllet...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 13:54
Det er en shetlænder.. du kan evt. se ham på min præsentation. Han er fra 1.august.

{> {> {> {> {>

0
0
Svar på denne tråd

Nuttet
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 17:28
Nej hvor er han altså bare superkær at se på. Og det er moderen også. Ponyføl ER altså bare mere nuttede end hesteføl. Sådan en vil jeg også have... Nej jeg vil nu ikke bytte min frække Sille, men nuttet det er han godtnok.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider