Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

HVA FOR NOGET FODER ?:D
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 10:38
Kender i noget foder der giver rigtig meget energi. Det er fordi min veninde har en pony der er pisse doven. Hjælp !!!
0
0
Svar på denne tråd

andet end foder
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 10:49
har I overvejet at det ikke nødvendigvis er fodret, der er årsagen til at ponyen er doven ? der kan være mange andre grunde, fx kedsomhed, forkert ridning, ukonsekvent behandling...
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg har.
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 18:45
Først og fremmest; Er havre godt, så bliver den heller ikke fed. Havre er IKKE fuldfoder, i hvert fald ikke om vinteren hvor de fleste ikke går på græsfold. Den skal også havde lidt fuldfoder som müsli evt ?? SOM ANDERSEN OGSÅ SAGDE: Så skal i sørge for, den ikke keder sig. Den skal have andre heste på folden, og den skal helst rides dagligt. Sørg for den rides korrekt, få evt. undervisning. Den skal både rides på bane, men også på tur en gang i mellem. Held og lykke (HJÆLP MED MÆNGDE PÅ HØ OG WRAP? Skriv dette i min Gæstebog: Hvad din hest vejer, og om du bruger hø eller wrap, så skal jeg nok fortælle hvor meget den skal have pr. dag)
- En rigtig hest behøver ikke at have et stempel på røven!

MVH. Camilla - en ægte Charlie-freak..!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider