Jeg har hverken rullet gamle damer, svinget pizza over disken eller fundet penge på gaden... hehe ---- SIG MIG HVAD TROR I OM MIG ??? ----

"Don't answer!!" haha.
Martin og jeg har forhøjet og ændret vores Realkredit-lån, så det gav lige lidt ekstra knaster på kistebunden. Vi betalte bil og hest-lån og storebror ud, - vupti sådan bruger man lige en miliard på 2 minutter.
Martin har købt et super duper digital kamera... og mænd har sjovt nok noget med, at hvis kvinden skal/vil bruge 2000 kr på et eller andet, så er det dyrt og unødvendigt!! - med mindre de også kan bruge 2000 kr på en eller anden teknik-dims - "så er det helt ok"! hehe.
Og på den måde er der pludselig brugt 4000...
Desuden er en fritagelse fra at tage med på shopping i H&M også mange penge værd...!!
Mht. brugt sadel og omstopning, vs. den nye sadel til 6695,- med garanti, - så hælder jeg nok egentlig mest til det sidst-nævnte...Støvlerne er også et hit tror jeg - de bliver nemlig syet efter mål!
Tak for oplysningen om underlaget i Hööks... 1 kr sparet er 1 kr tjent .. hehe
Jeg er medlem at ZooZitys klub, og får dermed 10% - så det er en helt ok deal.
Selve sadlen (Ken Taur "PRIAMOS" Springsadel) - er der nogen af Jer der kender den ?
Her er beskrivelsen : "Priamos er en elegant springsadel med halvdybt sæde, flexibel(fjeder) sadelbom, samt suveræn knæ og lægstøtte. Priamos er med åbent kammer og airpush knæpuder. Ken Taur sadlen er håndlavet, fremstillet af engelsk læder. og stoppet med uld. Den fås i 16½" og 17½". I bomvidderne 1, 2 og 3 Den kan leveres i farverne sort, brun og london. Hvis du ønsker en sadel i en anden størrelse eller farve end denne kontakt venligst rideafdelingen pr telefon 36 48 44 55 eller send en e-mail til: pej@zoozity.dk.". (Sakset fra ZooZity.dk)
Termoridestøvlerne er også et godt spørgsmål - det ser ud til at være lige så umuligt som et lændetæppe i X-Full ... tsk tsk tsk!!
Vrinsk til alle fra Carin & Atlet
Nye flotte billeder af Hedemarkens Atlet - klik her: http://atlet.hingst.dk