Jeg fik i forgårs svar på røntgenbillederne, som jeg sendte til gennemsyn på Nørlund Hestehospital i Them ved Silkeborg. Og det var ikke lige det jeg havde brug for.
Følgende røntgenologiske diagnoser er tilstede:
1. Venstre bagbens kronled. Kraftig nydannelser. Ringfod.
2. Højre bagbens kronled. Nydannelser. Begyndende ringfod.
3. Venstre forbens kronled. Nydannelser. Begyndende ringfod.
4. Højre forbens kronled. Kraftig nydannelser. Ringfod.
5. Venstre bagbens midterste glideled. Nydannelser og nedsat ledtæthed. Spat.
6. Højre bagbens midterste glideled. Nydannelser og nedsat ledtæthed. Spat.
Billederne er bedømt til at være i gruppe IV.
MEN jeg fatter bare stadigt ikke, at han så er gået igennem en bøjeprøve, der bare siger spar to til ALT. Hvis ikke disse famøse billeder var blevet taget, var han gået lige igennem handelsundersøgelsen uden anmærkninger, overhovedet, med bravour.
Min egen dyrlæge fatter ikke, at han aldrig har så meget som trukket på nogen af benene, når han er så dårlig på alle benene.
Nu er han kommet på Glucosamin og MSM. Jumi, det er bare lige 1.000,- kr. til det.
Jeg har stadigt en ide om, at der skal en anden røntgenundersøgelse til, før at jeg kan finde ro i det her. Men jeg skulle jo lige have ham betalt hjem igen, før jeg har råd til at vælte mig ud i størrer udskrivninger igen. + at jeg også har fået en fyreseddel i julegave, sammen med 33 % af mine arbejdskolegaer.
"Super Godt Nytår !!!"M.K.H.
Else.
"Man lugter ikke af hest, man dufter!!!!"
"Kærlighed er uden vilje. Den falder lige så godt på en lort, som på en lilje!"
Nogle af mine hyppere kan ses på: http://www.kasmet11.webbyen.dk Jeg har 2 stk. til salg. Rino og Nema. Jeg giver gerne flere oplysninger, så skriv til mig......