Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Artroflex - tilbageholdelsestid
Forfatter: 
Dato:  05-12-2002 14:11
hej

Har nu siddet og gennemlæst det papir der fulgte med den dunk artroflex jeg købte til lazer.
Men kan ikke finde ud af om der er nogen tilbageholdelsestid mht slagtning hvis hesten får artroflex.

Nogen der kan hjælpe mig.
tak

0
0
Svar på denne tråd

Re: Artroflex - tilbageholdelsestid
Forfatter: 
Dato:  05-12-2002 17:01
Der burde ikke være tilbageholdelses tid på Arto flex, da det er et fodertilskud, det indeholder ikke medicinske stoffer der kan være farlige, det kan jo sælges hos foderstof forretninger.
Men prøv at ringe til din dyrlæge de må vide det.
Hilsen BrittSelv den længste rejse på tusinde mil starter med et lille skridt
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-12-2002 08:21
Jeg tror heller ikke, der er tilbageholdelsestid, stofferne i Arthroflex er kun næringsstoffer, ikke medicin.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-12-2002 08:33

Jeg tror heller ikke, der er tilbageholdelsestid, men tjek hellere med dyrlægen. Men iøvrigt er det ikke nemt at få hesten slagtet for tiden. Ikke hvis man er kræsen med´, hvor og hvordan det skal foregå. Jeg ringede til slagteren i tirsdags og han lød nærmest helt opgivende, men ville gøre en del for at vi ikke skulle vente alt for længe, bl.a fordi det er en forsikringssag. Han ville ringe i løbet af et par dage, men jeg har intet hørt, så jeg må jo selv ringe igen. Men finder du et godt sted, der kan tage hesten hurtigt, må du da meget gerne sige til....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-12-2002 20:34
Jeg mener heller ikke der skulle være nogen tilbageholdelses tid. det er endnu kun et kost tilskud. Men min dyrlæge har fortalt mig at resultaterne er så gode at det er under forslag at få gjort det til et medicin. Først til mennesker selvfølgelig!

Lunah

Jeg er den tidligere Hypocrisy
The strong one, is the one, who will not let the falling one, fall...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider