Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

i tvivl / dækken
Forfatter: 
Dato:  04-11-2002 22:10
hej min hest er blevet kun klippet på halsen og lidt på bringen det fik jeg at vide at det kunne den godt klare så det gjorde jeg men nu er jeg ved at være lidt i tvivl når der er så mange der snakker om dækner og sådan og jeg vil nødig have en syg hest. min hest er kun 4 år.....når jeg rider varmt jeg med et skridt tæp og så nå¨r jeg skridter af så tager jeg den på igen , men uden for går hun uden dækken!!!!!! bliver det til et problem til vinter

Hjælp hjælp hjælp

hej>o<
det er fornuftigt at have en frederiksborg hest
0
0
Svar på denne tråd

Re: i tvivl / dækken
Forfatter: 
Dato:  05-11-2002 09:44
normalt behøver hyppen ikke dækken hvis den kun er klippet på halsen.... men der er jo undtagelser... så hvis du føler at en fryser må du jo lægge tæppe på. Men vi kan jo ikke herfra se om din pruh fryser. Er der ikke nogen i stalden der kan guide dig ?

karina

0
0
Svar på denne tråd

Re: i tvivl / dækken
Forfatter: 
Dato:  06-11-2002 23:09
Altså, det jeg har "lært" er at, hvis hesten ikke har dækken på, så skridter man da heller ikke med skridttæppe. For den kommer jo til at fryse når den får skridttæppet af!

KnuZer TheRider

Dont Dream it!
Do it! >o<
0
0
Svar på denne tråd

Når hesten fryser!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2002 20:08
HejZa!

Ja, hvis du gerne vil vide hvornår din hest fryser skal du mærke på det nederste af øret, er den kold der så fryser den og hvis den står og dirre/ryster så fryser den!

Knuser christine Som er tyv startet med brun kagerne hehe God Jul!:-)

:DChristine er også en numse fisk hehe:D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider