Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Overgangsdækken hvornår??
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 10:44
Ved ikke hvornår jeg skal putte overgangs dækken på min hest.. Det er jo stadig meget lunt og normalt ville jeg ikke være i tvivl fordi der er så lunt.. men problemet er bare at han snotter en anelse og hoster os lidt når jeg rider ham.. I sidste uge lagde jeg der så på.. men tog det af næste dag da han svedte under det.. Synes det er svært.. fordi den ene dag kan det være koldt og regne og den anden dag kan solen skinne og tempraturen være oppe på næsten 20 grader.. Det er måske derfor han snotter lidt..!?? Men skal jeg så putte det på selvom han kommer til at svede lidt når solen kommer frem??
0
0
Svar på denne tråd

Det ER svært
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 10:59
I år . Jeg lukker ud i tåge ( koldt og klamt ) og der har Smukke Ganger dækken på . Tågen letter fx. ved 11 tiden og så hiver jeg dækkenet af . Kl. 15.30 ca. bliver det køligt ,solen står langt nede ikke så meget varme og så lægger jeg det på igen indtil kl. 19 hvor de kommer ind . Stalden er lun 15 grader og så kommer det af igen til natten . Smukke Ganger lægger næsten ikke pels til og han kan sagtens finde ud af at regulere sin egne temp. selv om jeg hjælper ham i løbet af dagen . Han er ikke og har ikke snottet i år . Jeg vil ikke lade ham stå og svede midt på dagen i 18-20 graders varme . Illum
0
0
Svar på denne tråd

nu...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 11:56
min har fået overgangsdækken på... og det har alle de andre heste i stalden også.. men jo som Illum siger så er det svært i år når vejret er så svingende...

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)
*La'Chalina*

Djursland og Århus området kik her! Fortid Søges! kik præsentationen
0
0
Svar på denne tråd

overgangs dækken
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 13:42
jeg giver mine heste overgangs dækken, på om aften ved 17.30 (mine står ude endnu)og jeg har en pige til at tage det af dem igen ved 8 tiden om morgenen.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 15:36
Smidt et Sun Shower dækken på fra Bucas. Det kan de godt have på hele døgnet i denne tid, da det kan klare fra 5 grader og op til 25 grader, uden at svede..
Lev imens du gør det
elsk imens du tør det
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-10-2005 21:07
Min hest står i udendørsboks og har ikke fået dækken på endnu. Han har en lækker tyk pels ;-D og han viser ingen tegn på at han har frosset om natten.
Giv mig mod til at ændre de ting jeg ikke kan acceptere. Giv mig styrke til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre. Og giv mig indsigten til at kende forskel... ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 11:11
Hejsa. Dét der, Illum foreslår, lyder godt og rigtigt, men det kan jo være lidt svært, når man arbejder 8-16! Hos mig kommer hestene ud kl. 07.00 om morgenen og ind omkring kl. 18.00 om aftenen. Så er der dækken-heste, så foretrækker jeg et godt overgangsdækken af god kvalitet, dvs. meget åndbart, så hesten ikke kommer til at svede, hvis det bliver lidt lunt hen over dagen. Mvh. Lene
0
0
Svar på denne tråd

Og derfor
Forfatter: 
Dato:  11-10-2005 11:48
Har jeg ikke et job , det ville jo gå ud over Smukke Gangers dækken skift , dagen lang . Illum ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Nu...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 23:03
Rubin har fået på nu... Det er ved at blive lidt køligt, jeg har i hvert fald tyk jakke på... De fleste hos os har fået et på, og dem der ikke har er ved at sætte vinterpels...
Venligst fra Tina :-D

"Der er ligeså mange holdninger, som der er hestefolk!" Respekter andre ikke mener det samme som sig...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider