Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Leovet produkterne
Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 11:30
Er der andre end mig der har prøvet leovets produkter? Jeg synes simpelthen de er geniale! De har lavet en hel række af produkter til hesten, som virkelig hjælper. Jeg købte en prøve pakke, for lige at se hvad det var, og blev meget positivt overrasket. Især deres middel mod kløe i hale og man er fantastisk. Hele sommeren har min hest kløet sig når den kom på stald, og jeg har prøvet nærmest alt! Lige fra det dyreste blue hors middel - havsalt, intet hjalp. Men efter en gang no-rub fra leovet stoppede kløen! Deres shampoo er også rigtig god!
Endnu har jeg ikke fået prøvet flere af deres produkter, men prøver massageolien i dag! Jeg har også hørt deres fluemiddel faktisk virker! Og det er der ikke meget fluemiddel der gør.....

Håber at høre jeres erfaring med Leovet, hvis i har prøvet det.......

Hilsen Manja og Rikke

:-P Husk at leve mens du gør det, husk at elske mens du tør det!! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 11:35
Fandt lige ud af at de har en hjemmeside, http://www.leovet.de så kan i da selv læse om de mange produkter :-)

Hilsen Manja og Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Re: Hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 12:43
Hej BB.
Har du købt produkterne i en dansk forretning, eller bestiller du via nettet?

Hilsen Linda.

Hellere tænde et lille lys end at rase over mørket!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 12:48
Jeg har købt dem i rideudstyrsforretningerne. Næsten alle der sælger rideudstyr har dem, og de kan helt klart andbefales! Jeg har flere gange prøvet en masse forskellige ting fra andre firmaer, hvor det overhovedet ikke virker og tilmed koster mere!

Hilsen Manja og Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 12:59
Fint, tak for oplysningerne.

Hilsen Linda.

Hellere tænde et lille lys end at rase over mørket!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 15:32
OM Leovet virker komme som ved alle andre mærker an på dig og din hest, men noget af det skal du passe på med ikke selv at få på huden, bl.a. deres kølegele, det hævede min datter total meget op af og blev helt rød!!! og når hendes reaktion på det var sådan så blev dåsen kaseret, det skulle ikke bruges til hestene, men deres produkt til haler er helt godt.

.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 18:53
Jytte: Der står også "vask hænder" på en del af produkterne, så det er ikke helt ufarligt! Jeg er glad for at høre om andres erfaring med de her produkter, det var bl.a derfor jeg skrev herind :-)

Hilsen Manja og Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Re: Leovet produkterne
Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 21:53
På det tidspunkt arbejde min datter i en rideudstyrsforretning hvor de solgt disse produkter, som skulle være lavet at naturlige ting og sager og hun havde fået et større foredrag om hvor uskadelige alle produkterne var, derfor tager man jo ikke lige handsker på for at bruge dem. vel??.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider