Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Valg af vitaminer?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2002 12:44
Hej

Er der nogle der kan anbefale et godt vitamin/mineral-tilskud til rimelige penge som også er NEMT at få fat på?(bor i Odense)

Og hvor meget skal de have (hest på ca 450kg). Han er "pensioneret" hvilket vil sige han bare går og hygger sig med enkelte små ture engang i mellem.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Valg af vitaminer?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2002 14:14
hej Ronaa
jeg har selv brugt raccing minerals det bliver forhandlet mange steder. Du kan også bruge hippolyt de har både tilskuds foder og fuldfoder det er et rigtig godt produkt spørg din dyrlæge han kender måske næmste forhandler jeg bor selv i slagelse så jeg kender desvære ikke nogle foder på fyn.Min hest er selv helt vild med hippolyt da de gør en masse ud af smag og lugt held og lykke
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-09-2002 15:28
her bruger vi travo, det er lidt dyrere end racing,men der skal bruges mindre af det, en sæk m. 20 kg koster ca 255 kr og du skal bruge ca 50-100g om dagen, det fås også i 5 kg spand, men der kender jeg ikke prisen.
...INA
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2002 09:46
Husk at lave et let overslag på foderplan - man kan nemt gå helt galt i byen med vejledningerne på fodersækkene... Har set slemme eksempler på det

Lene Skov Mikkelsen :-) piv.nu

Heste på IRC? Tryk her! (Undernet gik ikke - skrev for evt interesse)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2002 13:07
Nu jeg er her... hvad så med et fuldfoder der er baseret på andet en HAVRE. min hest bliver så vild af det!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-09-2002 13:34
Kan du ikke skifte noget fuldfoder ud med hø/halm? Hø er der energi i - halm er kun fyld. Så hvilken det skal være, må du bedømme. Men hø har i hvert fald ikke samme virkning som havre - man skal bare ikke overdrive forbruget, da der så kommer ubalance i hestens energi/protein-indtag...

Lene Skov Mikkelsen :-) piv.nu

Heste på IRC? Tryk her! (Undernet gik ikke - skrev for evt interesse)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider