Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Tak - tidligere "Kiropraktor/hestemassør??&qu
Forfatter: 
Dato:  10-12-2000 21:54
Hej alle der gad at svare på mit tidligere indlæg (det var mange!)
Tak for alle de gode svar og forslag! Min hest er nu foreløbig i behandling hos en hestemassør som flere har anbefalet, og det viste sig at den havde ondt over stort set hele kroppen - så det er ikke underligt den har gået dårligt i længere tid!
Det kan stamme fra problemer med bagknæene i dens første 2-3 leveår, har jeg fået at vide; (den har haft tendens til fastlåst knæskal fra tid til anden, og har derfor sommetider været meget stivbenet/øm.) Men nu håber jeg massagen kan hjælpe den igang igen, ellers har jeg i hvert fald fået nogle gode forlsag at tænke over - tak for dem!
mvh. Camilla G.
P.S. Hvis nogen her på siden har gode erfaringer med hestemassage, kunne det være interessant at høre om dem.
0
0
Svar på denne tråd

RE: Tak - tidligere "Kiropraktor/hestemassør?
Forfatter: 
Dato:  12-12-2000 11:41
Hej Camilla.

Jeg har selv en hest der har fået massage, han havde en dårlig hofte eller rettere sagt havde han en skæv hofte, der gjorde at han havde lidt ondt når han blev redet. Det hjalp utrolig godt og han har kun fået 3 behandlinger.
Jeg håber dit også snart får en positiv vending!

Mange vrinsk fra Tanja Hansen og Macon af Rosenlund
0
0
Svar på denne tråd

RE: Tak - tidligere "Kiropraktor/hestemassør?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2000 09:38
Hej Tanja,
Det lyder rigtig godt - jeg har også fået stor respekt for dygtige hestemassører!
Min hest har foreløbig fået 2 behandlinger (venter på den 3.), og det har også gjort en stor forskel. Foruden at hun er blevet helt vild med at blive masseret, kan hun pludselig tage dobbelt så lange skridt som før - og se glad ud mens hun går! (Før lignede hun en meget gammel, træt, stiv hest - selvom hun kun er 4½ år!)
Held og lykke med din hest!
mvh. Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider