Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Rigtig god smed søges, nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  06-08-2002 18:26
Hej
Kender I en rigtig god smed, som er stille og rolig med hestene og som giver den tid det tager, jeg har en hest som desværre aldrig har haft smed før.
Det er også vigtigt at han overholder sine aftaler og kommer til tiden.
Her på nordsjælland
Hilsen
Renée

0
0
Svar på denne tråd

Re: Rigtig god smed søges, nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  06-08-2002 19:06
Jimmi !
Og Jørgen !

Kærlig Hilsen Amanda :)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-08-2002 19:32
Hej Renée! Jeg kender kun 1 der opfylder de krav du stiller, og det er Jørgen Christensen i Fredensborg. Han har mest islændere, men jeg bruger ham også til mine ponyer. Han er bare stille og rolig lige meget hvad.
:-)

Gotlandsrusset er Sveriges oprindelige pony. En rigtig børneven med stor personlighed Se den danske avlsforenings hjemmeside her:
http://www.gotlandsruss.dk
(y)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-08-2002 07:12
claus falkenberg.......
Christian Wilmerskov.....

det er mine bedste bud....

Karina;-)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-08-2002 10:11
Kan også kun sige godt om Jørgen Christensen - men han har meget travlt, så jeg er ikke 100% sikker på at han tager nye kunder ind.

Jimmy har brændt mig af i alt 9 gange! 4 gange før 1. gang han skulle sko Monty, og 5 gange anden gang han skulle have haft skoet Monty. Anden gang endte det så med at jeg fik Jørgen ud igen - da var der gået 5 uger over den tid hvor M. skulle have været skoet:-( Ikke Godt - og specielt ikke når det så blev "afsløret" at Jimmy havde lagt for små sko på også :-*

Det skal lige bemærkes at Jørgen ikke er registreret - men han har skoet for mig i mange år - og de eneste "smedeskader" jeg har haft har været foresaget i den korte periode jeg forsøgte mig med en anden smed....

Hygge
£isbeth
Women and cats will do as they please,
and men and dogs should relax and get used to the idea.
(Robert A. Heinlein)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-08-2002 13:43

Christian Wilmerskov tager 100% IKKE nye kunder ind.

Har haft gode oplevelser med Jørgen Christensen. Han er en virkelig behagelig mand.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-08-2002 21:01
Peter Bihlet, men det er ikke sikkert han tager nye ind med mindre du står et sted han allerede kommer!

Céleste
"We can't take any credit for our talents. It's how we use them that counts." --Madeleine L'Engle, writer.

Sprit ny Wintec 500 kombi sadel til salg. Sælges fuldt monteret. Kontaktes på ovenstående mail adr.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-08-2002 23:25
Hej til alle jer som har svaret.
Tak for hjælpen, nu har jeg nogle stykker at vælge imellem, hvis det skulle blive nødvændigt.
Jer der har anbefalet Jørgen Christensen i Fredensborg, har I hans telefon nummer, da der bo nogle stykker der hedder det samme i Fredensborg.
På forhånd tak
Hilsen Renée
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-08-2002 15:29
Smedemester Kurt Larsen
Hammersholt Byvej 1
3400 Hillerød
tlf. 48172940
Læg en besked på hans svarer, og han ringer 100% tilbage - når han får tid. Så laver I en aftale og den bliver ALTID overholdt!

En meget rolig og behagelig, hestevenlig og dygtig smed. Har også flere søde og dygtige ansatte.

Kan kun anbefales.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-08-2002 15:29
Jeg kan på det varmeste anbefale Lars Plum fra Blovstrød.

Han er sød og rar ved hestene, giver sig tid til ejeren, kommer til aftalte tider og er registreret.

I modsætning til andre vil jeg ikke anbefale Wilmerskov, jeg synes simpelthen ikke det arbejde jeg har set fra hans side er godt nok.

BeritH
Så er der dugfriske billeder af Gizzeren på min præsentation;-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-08-2002 19:24
Bruger også Jørgen Christensen fra Fredensborg. Han er rimelig stabil, men efterhånden oppe i årene og ved at være træt i sin ryg. Han har brændt mig af et par gange, men intet i sammenligning med de andre smede jeg kender. Det er ikke sikkert at han tager flere kunder ind, men her har du hans tlf nr. 48476585. Ring mellem 7-7.30.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider