...at hun kommer i boks.
Jeg var ude og kigge på forholdene idag og jeg tør ikke rigtig "binde an" med at sætte hende i løsdrift igen af flere årsager. For det første er der kun vandkopper indenfor og døråbningen er ikke så stor dvs. at hun kan blive "holdt" ude. En anden ting var at de folde som var tilknyttet til løsdriften var ret små og egentlig beregnet til ponyer og så kommer boks hestene meget på fold (dvs. hele dagen fra solopgang til solnedg.). Heldigvis lader det til at der er mulighed for at rykke hende i løsdriften hvis det skulle være et problem.
Bortset fra det så tror (og håber jeg) at jeg har fundet et rigtig godt sted at have hende opstaldet.
Stedet ligger 7 km fra hvor jeg bor, der er 1,5 km til skoven, 2 store ridebaner og et stort nyt ridehus. Dejlig lys og luftig ny stald med store bokse, store folde (lidt over 1 tdl. pr. hest så vidt jeg forstod), vandspiltov osv. osv. Og fremfor alt går de meget op i hestens ve og vel uden at være snobbede, tværtimod så virker folk bare så rare og forstående.
Stedet hedder forøvrigt Engtoft og kan ses her:
http://www.engtoft.dk
Mvh.
Trine SH
Don't eat anything bigger then your head! - Miss Piggys slankeråd.