Moonlight (ja, Moonlight igen, igen, igen) er kommet til skade... det er tilsyneladende en ret uheldig hest jeg har fået mig her...
Hun galoperede rundt på marken, og så snublede hendes bagben "over hinanden" (sådan så det ihvertfald ud), og hun fik et lille "hul/sår" ind lige på ydersiden af hasen. Det lille "hul" fik jeg vasket, da det var beskidt, hvorefter jeg puttede noget Formo Cibazol på, og smurte det til sidst med noget Cool Gel til at køle hævelsen lidt ned med. (Efter lidt bøvl med Moonlight, som ikke var helt tilfreds med situationen...!)
Men nu er det så sådan, at hendes has er blevet lidt hævet, og hun går og halter en del. Hun er dog i godt humør og spiser som normalt, så derfor har jeg valgt at lade hende gå her idag og imorgen, og hvis det ikke er blevet bedre vil jeg ringe til dyrlægen mandag.
Men kan det være noget meget farligt? Jeg tror næsten, at grunden til hendes halten er, at hun har forstrakt en muskel - det virker ikke som om det er pga. såret eller hævelsen, men nærmere en muskel. Det er også derfor jeg vil vente med dyrlægen til mandag - en forstrakt muskel bliver jo gerne lidt bedre af sig selv, hvis hun ellers holder sig i ro.
Er jeg helt galt på den? Jeg har ladet mig høre, at dette tit sker for ungheste, og at det nogle gange tager 1-2 måneder at komme over det igen.
Nogle, der har nogle gode råd, eller beroligende kommentarer til mig om, at "det da garanteret ikke er så slemt"...? Eller evt. nogle "Guuud, få dog dyrlægen ud til den"-kommentarer! Ihvertfald kommentarer!?
:-P ~~ OUT OF MY MIND... BACK IN FIVE MINUTES! ~~ 
8-) IKKE SÅ MEGET PJAT - KAN DU SÅ DAFFE IND PÅ MIN PRÆSENTATION OG SE BILLEDER AF MINE HYPSER