Hej !
I forbindelse med at jeg i en periode hver dag desinficerede et område lige foran min hoppes patter (hen mod maven) fordi der altid satte sig små bitte fluer som bed sig godt fast og skabte uro i hendes hud, opdagede jeg, at hulrummet mellem patterne var fyldt med sort snask og noget der lignede gammelt blod !! Snasken blev mindre i omfang, men det lignede stadig gammelt blod ind i mellem ..
Jeg gjorde med det samme det, at jeg vaskede det helt rent med sæbevand med en meget blød klud og skyllede det godt igen. Det gjorde jeg ca hver 3 dag i en god uges tid og desinficerede det de dage jeg ikke vaskede.
Pludselig begyndte hun at være irriteret når jeg rørte hende dér og jeg opdagede lidt frisk blod og droppede vaskningen, men er fortsat med at desinficere hver dag (hun lader ikke til at være irriteret længere). Nu ligner det hen ad gammelt blod igen og der er stadig sort snask omend omfanget stadig ikke er så stort som til at begynde med !!
Hvad er det for noget og hvordan er det opstået ??
Kan det evt. være de små "mideagtige" fluer som ligefrem bevægede sig op i hulrummet ?? (fluerne er vi nu kvit med fordi jeg sprøjter hende med insektskrækker 2 gange dagligt).
Moller