Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hans gummer klør, nogle råd??
Forfatter: 
Dato:  31-05-2002 19:54
Athos er jo i den lille voksealder, så alt vokser- inkl. hans tænder. Han er begyndt at bidde i alt, og det er virkelig alt.
Lige fra springene (når han løsspringer), til sin grime, og i boksdøren, og forresten også mine ben, og fødder.
Han har aldrig gumlet i alle ting før, men idag da han skulle løsspringe bed han i springet, ridehusvæggen, sin grime, og mine ben.

Er der nogen der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg kan give ham, som han GODT må bide i, så længe det hele vokser (og klør??)

Så er der IGEN kommet helt friske nye billeder ind på min præsentation!! Kig lige forbi:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hans gummer klør, nogle råd??
Forfatter: 
Dato:  31-05-2002 20:55

Aha - måske det er derfor, min tre års bider i alt????

Med venlig hilsen - og lidt fis og ballade...

Rikke5 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Re: Hans gummer klør, nogle råd??
Forfatter: 
Dato:  31-05-2002 21:01
Når vores ungheste har gjort det har vi ikke gjort det helt store ved det - jeg lader dem nogle gange bide i f.x. hovrenseren eller lignende... men det går jo over igen. Moonlight gør det også.

Man kan også lade dem bide i sin hånd, hvis mangør den HELT flad, ligesom når man giver dem guf fra hånden, og så "strammer musklerne" i den - så kan den ligesom bide "ovenfra og ned" på hånden, og det har virket på de 2 vi har haft, som har gjort det...

Men man skal passe på, at det med at bide i hænder ikke bliver en vane... og at den ikke bider direkte i ens fingre el.lign. :-)

*I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car...*

:-P ~~ Out of my mind. Back in five minutes! ~~ :-P

Nu er der på min præsentation både billeder af min nye palomino, Klepholms Moonlight, og Aziza Ibriiz - og alle de andre s'føli!!

0
0
Svar på denne tråd

Tyggegren
Forfatter: 
Dato:  31-05-2002 22:00
Prøv at se denne tråd, som jeg fandt ca. ½ ned ad siden ;-)

Med venlig hilsen Camilla (Felur) - formerly known as Camilla (Hørsholm)
:P ---> Så har min præsentation fået en kraftig overhaling - nye billeder! <--- :D
0
0
Svar på denne tråd

Re: Tyggegren
Forfatter: 
Dato:  02-06-2002 09:09
Okay, takker. Bruger lige tråden, og hapser nogle ideer ud.
Frygt ej mere, min lille ponyven! Big Mamma kommer snart kørende (cyklende) med tykkegrene!!
Så er der IGEN kommet helt friske nye billeder ind på min præsentation!! Kig lige forbi:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Tyggegren eller
Forfatter: 
Dato:  03-06-2002 00:36
Hej!
En tør tyk humpel rugbrød som til småbørn?
Ellers uspjørtede grene af æble- blomme- og hasselbuske hhv -træer.
Med venlig hilsen
xtiny

+++ Origin: "Døden er til bekymring for de levende.- Os døde er mere bange for nekrofile"+++ ;-)
Præsentationen er under opdatering- men der er nye billeder på!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider