Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

boks uden vindue OK?
Forfatter: 
Dato:  12-05-2002 17:10
hej alle hestelæsere!

jeg har et lille spørgsmål, som jeg håber i derude vil hjælpe mig med!

Jeg har snart redet i 6 år og skal nu til at have min egen hest. Der hvor jeg vil have min hest ståene er på min rideskole hvor jeg før i tiden red på rideskole heste. Der er nu kun en boks ledig, mine venner har deres heste ståene der, og der hvor jeg vil have min hest stående er ved en boks uden vindue, er det OK???
Jeg skal ride hver dag, og den kommer selfølgelig også på fold hverdag. Håber i vil skrive jeres mening!

Kram Sarah MED H :-D

New Delhi er smukkeste hest i verden (han er min egen)
0
0
Svar på denne tråd

Re: boks uden vindue OK?
Forfatter: 
Dato:  12-05-2002 17:42
Hejsa

Hvis han kan stikke hovedet ind til sine naboer og ud på staldgangen, så synes jeg det er OK, det kan jo også være at du senere har mulighed for at flytte boks.

Hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-05-2002 19:45
Hvis der er åbent ind til de andre bokse og ud til staldgangen synes jeg det er ok, for så kommer der jo alligevel lys fra vinduerne i naboboksene. Det vigtigste er at din hest har mulighed for at kigge ud af boksen.
Og ja der kommer måske en boks med vindue senere...:-)

Knus Tine:-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-05-2002 11:56
HEJ

Hvad syntes du selv om, at have et værelse uden vinduer? Min mening er, at der følger mere arbejde med, da hesten/ponyen helst skal være i boksen så lidt som muligt. Dyreplagerrig NEJ, men tænk dig godt om inden du beslutter dig !!!

HELD & LYKKE
Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-05-2002 22:33
Hvordan er luften i stalden, er der mange som hoster? hvis ja, så kan det værre lige meget hvor meget de kommer ud på fold, der er mange stalde som er meget usunde for hestene, (selv for staldpersonalet).

hilsen susanne.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-05-2002 17:13
Der er mange heste der står i boks uden vindue!
Hvis der er naboer og staldgang at kigge på , lider de ingen nød :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider