Hej
Da jeg i lørdags var oppe i stalden, så jeg til min rædsel, at Immortal havde noget der stak ca. ½-1 cm. ud af endetarmen. Jeg kunne ikke se hvad det var, men det lignede faktisk en larve. *Vild panik* Jeg ringede hjem, og mine forældre kom kort efter, vi kunne stadig ikke fastslå hvad det var, men det nærmeste vi kunne komme det, var at det lignede en stor larve...
Vi ringede til dyrlægen, og forklarede så godt som vi nu kunne, at Immortal altså havde det her "et-eller-andet" sidende i rumpen.
Dyrlægen sagde, at han godt nok ikke lige vidste hvad det kunne være, men at det var muligt at det var en larve, som havde (altså som helt lille) været i en tot græs Immortal havde spist, og på den måde kommet ned i tarmen. Eftersom heste er planteædere fordøjer de ikke kød, heller ikke selvom det bare er en lille-bitte larve. Den har jo så udviklet sig i det tidsrum den nu har været i tarmen, og var så blevet en stor basse (*føj!*) da den skulle ud.
Dyrlægen sagde at vi skulle vente til mandag, og hvis den stadig sad der, skulle vi ringe, for så skulle han ud og se på det.
Det har været en meget lang weekend, jeg har bare gået og været frygtelig bekymret og ventet på at det skulle blive mandag - Han er jo min lille baby.
Da jeg så var deroppe i dag, blev jeg utrolig lettet da jeg så at 'den' var væk.
Immortal virkede også lidt gladere, og ikke spor øm, som han ellers havde gjort om lørdagen.
Nu er det så at jeg sidder og undrer mig... Er det virkelig noget som ofte sker? På dyrlægen lød det næsten som om at det var meget normalt?!
Jeg har aldrig oplevet noget lignende, og jeg må indrømme, at jeg var temmelig utryg ved situationen.
Og hvorfor kom den ikke ud, da han lavede pærer? (Jeg så på at han gjorde det)
Stakkels Imme - Han blev glad da jeg kom og trøstede ham i dag (eller var det mon pga. gulehapsen?

)
Hilsen Minna!
Orden er for de primitive - Kun genier behersker kaos